۰
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه بررسی برنامه‌های اجرایی فیفا با حضور رؤسا و دبیران کل بیش از بیست فدراسیون فوتبال دنیا از جمله ایران برگزار شد.

ملاقات تاج و ساکت با همتایان اروپایی در هلند

به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه که در آمستردام هلند و با حضور اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و دیگر مسئولان ارشد فیفا برگزار شد، موضوعات متعددی از جمله برنامههای مسابقات، کمکهای فیفا به کشورهای عضو، ترانسفر بازیکنان، فوتبال بانوان، جوانان و موضوع بازیهای جام جهانی در ردههای سنی زیر 17 و 19 سال مطرح شد که در بخش جام جهانی ردههای زیر 17 و 19 سال چند کشور اروپایی پیشنهاد ادغام این رقابتها و برگزاری جام جهانی زیر 18 سال را ارائه کردند که پس از این پیشنهاد، بحث مفصلی صورت گرفت و مقرر شد جمعبندی آن در کمیته آتی مسابقات و اجرایی فیفا برای برنامههای سال 2019 الی 2022 نهایی و تصویب شود.
در حاشیه این اجلاس روسای فدراسیونهای ایران و هلند نیز با یکدیگر دیدار کردند و به بررسی تفاهمنامه فیمابین پرداختند. همچنین دوطرف در این دیدار درباره فوتبال ملی، تیمهای پایه و بانوان به بحث و گفتوگو پرداختند.
همچنین طی مذاکره با دبیر کل فدراسیون فوتبال ایتالیا موضوع تمدید تفاهمنامه همکاری، بازیهای دوستانه تیمهای ملی فوتبال و فوتسال در ردههای مختلف و موضوع دیدار مدیران عامل باشگاههای فوتبال ایران از باشگاههای ایتالیایی بحث و هماهنگی شد.
در حاشیه این اجلاس رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون فوتبال سریلانکا ملاقات کردند و مقرر شد در آینده نزدیک بیست نفر از مربیان شاغل در سریلانکا جهت پشت سر گذاشتن دوره مربیگری 10 روزه به تهران سفر کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی