نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فريده شجاعي از اينكه حسين حسيني در برنامه نود گفت زنده‌ياد پورحيدري 25 ميليون تومان به او داده كه بتواند براي خودش خانه‌اي رهن كند، ياد همسرش افتاد و متأثر شد.

شجاعی: از طلب منصور نمی‌گذرم

 او در گفتوگو با خبرورزشي در اين باره كه آيا از اين موضوع اطلاع داشته يا نه گفت: «از اين دست موارد كه منصور از جيبش براي استقلال هزينه ميكرد خيلي بوده و اين يكي از موارد بود كه عنوان شده است. شايد اگر زنده بود از اين كار حسيني هم خوشحال نميشد ولي اتفاقاً من از دروازهبان جوان استقلال تشكر ميكنم كه با عنوان كردن اين موضوع حقانيت صحبتهاي من را هم تأييد كرد».

او كه پيش از اين گفته بود پورحيدري علاوه بر طلبي كه از استقلال دارد و آن را پرداخت نميكنند، مبالغ زيادي از جيب براي باشگاه استقلال هزينه كرده است، گفت: «اين اخلاق منصور مربوط به دوران ميانسالياش نميشد و از جواني دستِ خير داشت». او گفت: «وقتي از اين دنيا رفت، دهها فاكتور و دستنوشته پيدا كرديم كه بابت قرض دادن پول به اين و آن در كمدش نگهداري ميكرده است. حتي فاكتورهايي كه از جيبش براي باشگاه استقلال هزينه كرده بود را پيدا كرديم اما ما هرگز بابت آنها به باشگاه حرفي نزديم. اگر هم درباره مطالبات سالهاي اخيرش از باشگاه، به اين موضوع حساس هستم، به اين دليل است كه او با آن شرايط بد جسماني در تمرين و مسابقات استقلال حضور پيدا ميكرد و تا روزهاي پاياني عمرش با استقلال بود».

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی