نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تيم شهرداري تبريز با بازي‌هاي خوب خود مرحله مقدماتي را با دومي در جدول رده‌بندي به پايان برد.

به گزارش خبرورزشی، آنها در مرحله پليآف هم در سه بازي متوالي يس آل گرگان را شكست دادند تا حريف تيم نفت آبادان در نيمهنهايي شوند. شاگردان مهران حاتمي که از ميزباني خود يك برد و يك باخت را در پرونده ثبت كردهاند روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه بايد به آبادان بروند تا براي صعود به فينال بجنگند.

* آقاي حاتمي نظرتان راجع به چهار تيم راهيافته به نيمهنهايي چيست؟

به نظر من هر چهار تيم شايستگي صعود به اين مرحله را داشتند. البته جاي دانشگاه آزاد خيلي خالي است چون بازيهاي بسيار خوبي را انجام داد. بقيه هم زحمت خود را كشيدند. بازيهاي اين چهار تيم در نيمهنهايي هم نشان داد هيچ تيمي بينصيب از باخت نيست و حاشيه امنيت ندارد. به دنبال آن باعث جذابيت ليگ هم شدهاند.

* شانس كدام تيمها براي صعود به فينال بيشتر است؟

هر چهار تیم شانس دارند. به نظر من تيمهايي كه كمتر اشتباه كنند و تصميمات درست در لحظات حساس بگيرند صعود ميكنند.

* نظرتان راجع به تساوي تيم تان با نفت آبادان در عدد يك- يك چيست؟

دو تيم قدرتمند رودرروي هم مسابقه دادند. در تبريز هم بازيكنان من خيلي زحمت كشيدند اما بايد بدانند در آبادان كار سختي پيشرو دارند و هرقدر درصد اشتباهشان كمتر باشد پيروز ميدان هستند. همه سعيمان را ميكنيم تا همانند دور مقدماتي در آبادان به پيروزي برسيم. بازيكنان من بايد بدانند گذشته تمام شده است و به مسابقه بعدي بايد فكر كنند. آنها هر وقت خواستهاند به هدفشان رسيدهاند. اين دو بازي بسيار حساس است. من به آنها باور دارم.

* خارجيهاي چهار تيم نقش مهمي در كسب نتيجه دارند؟

وقتي صحبت از خارجي ميشود نسبت به بازدهي آن فكر ميكنيم. براي تيم خودم بايد بگويم هزينه بالايي پرداخت نشده اما بهترين بازدهي را داشتهايم. درباره تيمهاي ديگر هم مشخص شده سهم آنها بسيار زياد است. به هر حال اميدوارم من و ساير مربيان بتوانيم با استفاده بيشتر از ايرانيهايمان به تيم ملي كمك كنيم.

* ليگ خيلي زود به اتمام ميرسد.

خوشحال هستم بازيها به بعد از عيد نرسيد اما اين مدت زمان كوتاه فشار بالايي را بر روي بازيكنان و مربيان آورد. كاش ليگهاي ما خيلي زودتر آغاز شود تا مربيان بتوانند وقت بيشتري براي اجراي تاكتيك تيمي خود داشته باشند. براي يك تيم يك ماه زمان ميبرد تا شرايط هماهنگي 100 درصد ايجاد شود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی