نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: منصوریان مربی خوبی است اما مدنظر باشگاه سپاهان نیست، تعجب می‌کنم که چطور این بحث‌ها را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

تابش: از خبر سرمربیگری منصوریان در سپاهان تعجب می‌کنم

به گزارش خبرورزشی،مسعود تابش در خصوص آخرین وضعیت تیم سپاهان و اینکه با چه گزینهای به عنوان سرمربی به نتیجه رسیدهاند، گفت:در حال حاضر چند مربی مدنظر باشگاه است که در حال حاضر به دنبال این هستیم که مذاکره کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم. ما نمیتوانیم زود تصمیم بگیریم و مربی را انتخاب کنیم که بعد از 6 ماه او را از کار برکنار شود.مطمئنا به دنبال این هستیم تا بهترین تصمیم را در خصوص سرمربی تیم سپاهان بگیریم ممکن است یکی دو روز بعد از بازی فولاد سرمربی مشخص شود اما ایمان داریم که یک مربی خوب به سپاهان اضافه میشود.

وی در ادامه تأکید کرد: وقتی مربی خوب به تیم اضافه شود مطمئناً چند سال در این تیم خواهد بود و تیم سپاهان را به جایگاه اصلی خودش باز می گرداند. وقتی برانکو به پرسپولیس آمد این تیم در سال اول نتیجه خوبی نگرفت اما دیدید که بعد از اینکه ثبات در این تیم به وجود  آمد پرسپولیس قهرمان شد و در حال حاضر برانکو با این تیم دو سال دیگر تمدید کرده است با توجه به اینکه هر چند سال مربی تیم سپاهان عوض میشد و ثباتی نداشتیم همیشه این تیم متضرر شده است. چند گزینه خوب خارجی که سابقه حضور در تیمهای ملی کشورهای اروپایی را دارند مدنظر باشگاه سپاهان و کمیته فنی هستند. 

وی در خصوص اینکه روز گذشته بحث حضور علیرضا منصوریان در سپاهان قوت گرفته بود و حتی چند گزینه خارجی هم در رسانهها به عنوان مربی سپاهان انتخاب معرفی شدند گفت: من تعجب میکنم از اینکه چرا این خبر منتشر شد و برایم جالب است که از کجا خبر اینکه علی منصوریان به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شده در اکثر رسانه ها منتشر شد. منصوریان مربی خوبی است اما مدنظر باشگاه سپاهان نیست. من واقعاً تعجب میکنم که چطور این بحثها را در رسانهها منتشر میکنند ما به دنبال این هستیم که مربی خوب با رزومه خوب و قوی به سپاهان اضافه شود تا تیم را به جایگاه اصلی برساند.

وی در پایان گفت:مطمئنا تا پایان هفته مربی تیم سپاهان انتخاب میشود حتی همین بعدازظهر هم با یکی از مربیان باسابقه فوتبال اروپا به صورت تصویری ارتباطی برقرار خواهیم کرد تا مذاکره کنیم، بیش از 100 رزومه در حال حاضر برای من فرستاده شده است تا کمیته فنی باشگاه بررسی کند. مطمئنا تصمیمی خواهیم گرفت که به نفع تیم سپاهان باشد نه به ضرر تیم پرافتخار ایران.چند مربی خارجی مدنظر باشگاه سپاهان هستند که سابقه حضور در تیمهای مثل تیم ملی ایتالیا، اسپانیا و تیمهای باشگاهی خوب اروپایی را دارند، اگر به نتیجه برسیم اعلام میکنیم ولی از همه علاقهمندان و هواداران سپاهان خواهش میکنم که به حواشی و گزینههایی که به دروغ عنوان میشود سرمربی تیم سپاهان شدهاند توجه نکنند. اطمینان داشته باشند اگر به توافق برسیم اعلام میکنیم تا آرامش به تیم فوتبال سپاهان برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی