۰
سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کشور روز سه‌شنبه 10 بهمن جاری‌ رأس ساعت 18 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

شرط بازی کردن کاپیتان در آبادان

به گزارش خبر ورزشی، اما پیش از آن آبیپوشان تهرانی باید روز پنجشنبه 5 بهمن جاری از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی از پارس جنوبی جم پذیرایی کنند. ظرف دو، سه روز گذشته نوشتیم وینفرد شفر تصمیم گرفته پس از بازی با پدیده مشهد در مسابقه روز پنجشنبه مقابل پارس جنوبی جم نیز از سیدمهدی رحمتی درون دروازه استقلال استفاده کند. در این میان برخی حرف و حدیثها مطرح شد مبنی بر اینکه مرد آلمانی از سیدحسین حسینی شاکی است.

برخی پا را فراتر نهاده و عنوان کردند سیدحسین حسینی در برنامه 90 از علیرضا منصوریان تشکر کرده اما اسمی از وینفرد شفر نیاورده و به همین دلیل مرد آلمانی از دست گلر رکوردشکن استقلال ناراحت شده و تصمیم گرفته است او را روی نیمکت بنشاند. همچنین شایعاتی مطرح شد که سیدحسین حسینی پس از شنیدن ترکیب اصلی استقلال در بازی با پدیده مشهد ناراحت شده و...

دیروز اما یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه استقلال تهران عنوان کرد هیچیک از این حرف و حدیثها صحت ندارد. وینفرد شفر از مدتها قبل تصمیم گرفته بود با توجه به مهارت سیدمهدی رحمتی در مهار ضربات پنالتی در جام حذفی به کاپیتان بازی بدهد. گویا سرمربی آلمانی این موضوع را به اطلاع سیدحسین حسینی هم رسانده و تأکید کرده که نمیتواند به یکباره سیدمهدی رحمتی را در آبادان بازی بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی