نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هنوز بازیکنان تیم ملی به آمادگی و هماهنگی کافی که مدنظر کادر فنی است نرسیده و در بازی با تیم ملی فوتسال آذربایجان ناهماهنگ بودیم .

ناظم‌الشریعه : در بازی با آذربایجان ناهماهنگ بودیم

به گزارش خبرورزشی،سیدمحمد ناظمالشریعه ، در رابطه با بازی روز گذشته تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم ملی آذربایجان که به تساوی ۳ بر۳ رسید، گفت: بازی خیلی خوبی بود و تماشاگران ایرانی بسیاری از این بازی دیدن کردند البته تیم ملی فوتسال ایران تاکنون بازیهای زیادی با تیم ملی آذربایجان داشته و این تیم همیشه یکی از تیمهای خوب فوتسال در دنیا بوده است. 

وی همچنین گفت: در حال حاضر شرایط بازیکنان تیم ملی خوب است و در بازی دیروز ما توانستیم در دو نیمه متفاوت از کلیه بازیکنان خود استفاده و به خوبی آنها را محک بزنیم .در بازی روز گذشته در اکثر زمان بازی توپ و زمین تحت اختیار  ما بود. 

سرمربی تیم ملی گفت: البته هنوز بازیکنان تیم ملی به آمادگی و هماهنگی کافی که مدنظر کادر فنی است نرسیده و در این بازی ناهماهنگ بودیم  اما در کل این گونه بازیها برای تیم ملی خوب است به این دلیل که میتوانیم نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر بررسی کنیم و قبل از بازیهای چین تایپه به آمادگی بهتری برسیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی