نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل يعقوبي ملي‌پوش تكواندو بعد از حذف زودهنگام در گرند‌اسلم چين با باخت مقابل سئوك باي كيم كره‌اي با گلايه از نامهرباني بعضي مسئولان و تكواندوكاران سكوتش را شكست. او مي‌گويد‌: «مدت‌هاست زخم معده دارم و درد مي‌كشم اما مجبور بودم، برابر دردهايم صبور باشم. چون در اين مدت متهم شدم كه فيلم بازي مي‌كنم و مي‌خواهم باخت‌هايم را توجيه كنم.»

يعقوبی: نه بازيگر هستم، نه فيلم بازی می‌كنم!

يعقوبي با اشاره به خونريزي معدهاش ادامه ميدهد: «وزن كم كردن براي مسابقات باعث شد دردهايم شديدتر شود طوري كه خون بالا ميآوردم و در گرندپريكس لندن دوباره معدهام خونريزي كرد و حال خوبي نداشتم اما شرايطي كه در گرنداسلم چين داشتم از مسابقات قبلي بدتر بود. بعد از وزنكشي به چين رسيدم، به سرمربي تيم ملي گفتم حالم خوب نيست و دهانم پر خون بود. حتي جلوي روي آنها حالم بد شد و نتوانستم مبارزهام را كنترل كنم.»

نايبقهرمان آسيا در واكنش به ادعاي بعضي مسئولان كه او را متهم به تمارض ميكردند ميگويد: «بارها دردم را گفتم اما گوش شنوايي نبود. بعضيها متهم كردند كه فيلم بازي ميكنم و يا گفتند ابوالفضل اعتماد به نفس ندارد و به لحاظ روحي بههم ريخته است. احساس كردم در تيم ملي بين بازيكنان فرق ميگذارند. چون اگر اين شرايط را بازيكن ديگري داشت خيلي پيگيري ميكردند اما درباره وانمود كردند كه انگار من دروغ ميگويم.»

يعقوبي ادامه ميدهد: «با برگشت از گرنداسلم چين پيش دكتر رفتم كه تشخيص داد زخم معدهام عفونت كرده است و به همين دليل تيكهبرداري كردند. دكتر احتمال سرطان را محتمل دانست. البته آزمايشهاي بيشتري دادهام و هنوز جواب آزمايشهايم را نگرفتهام. اميدوارم كه جواب آزمايشها منفي باشد و مشكلي پيش نيايد.»

مليپوش تكواندو روزهاي سختي ميگذراند: «درد آزارم نميدهد، بلكه نگاه و قضاوتهاي بعضي از دوستانم است كه آزارم ميدهد. تبعيضي كه گاهي وقتها در اردوهاي تيم ملي شاهد هستم. گفتند فيلم بازي ميكنم اما من نه بازيگر هستم و نه ترسو. درد داشتم اما اعتراض نكردم و تمريناتم را انجام دادم.»

او از عملكردش راضي نيست و ميخواهد خداحافظي كند: «در يك سال گذشته موفق نبودم به همين خاطر از عملكردم راضي نيستم. دنبال مقصر نيستم و نميخواهم باختهايم توجيه كنم و يا مسئوليت آن را به گردن كسي بيندازم. با شرايطي كه دارم به فكر خداحافظي از تيم ملي هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی