۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حميد فرخ‌نژاد هنرمند بي‌نظير و بازيگر دوست‌داشتني سينماي كشورمان امروز مي‌خواهد در آبادان راهي استاديوم شده و به تشويق صنعت نفت مقابل استقلال در مرحله نيمه‌نهايي جام‌حذفي مشغول شود.

فرخ‌نژاد: اهل فوتبال نيستم اما امروز به ورزشگاه تختی می‌روم

 فرخنژاد شب گذشته در مصاحبه كوتاهي به ما گفت: «من چندان اهل فوتبال نيستم اما اين بازي را به ورزشگاه تختي آبادان ميروم تا شاهد بازي صنعت نفت و حامي اين تيم باشم.»

او كه آثار درخشاني چون عروس آتش، ارتفاع پست، به رنگ ارغوان، چهارشنبهسوري، شب واقعه، گشت ارشاد 1، گشت ارشاد 2، زندگي خصوصي آقا و خانم ميم و...  اضافه كرد: «در واقع به اين علت كه تيم زادگاهم به ميدان ميرود و پيروزي اين تيم مقابل استقلال ميتواند شادي بزرگي براي مردم آبادان به همراه داشته باشد، راهي ورزشگاه خواهم شد. اميدوارم اين اتفاق رخ بدهد و صنعت نفت، تيم برنده در اين بازي باشد.»

از فرخنژاد در مورد علاقهاش به فوتبال پرسيديم كه اينطور پاسخ داد: «نه، اهل فوتبال نيستم و نتايج را دنبال نميكنم. اين ديدار اما برايم متفاوت است و ميدانم چه شور و هيجاني دارد. به هر حال استقلال با توجه به شرايط و وضعيتي كه دارد، اگر برابر صنعت نفت به پيروزي برسد، اتفاق مهمي رخ نداده اما ما اميدواريم صنعت نفت بازي را ببرد تا مردم خونگرم استان خوزستان و شهر آبادان كه همشهريهايم هستند، شاد شوند. من هم به همين علت به ورزشگاه ميروم كه شادي و هيجان مردم را ببينم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی