نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پیشین منچستریونایتد از الکسیس سانچس و سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ تمجید ویژه‌ای کرد.

بکام: باورم نمی‌شود سانچس به منچستریونایتد پیوسته است

به گزارش خبر ورزشی، دیوید بکام در مراسم رونمایی رسمی از مجوز باشگاه خود در میامی که قرار است از سال 2020 در رقابتهای لیگ حرفهای فوتبال آمریکا (MLS) رقابت کند، درباره پیوستن الکسیس سانچس به منچستریونایتد گفت: صادقانه میگویم که هنوز باورم نمیشود که این اتفاق افتاده است. وقتی شما عضوی از یک باشگاه بزرگ همچون آرسنال هستید و سپس با سپری کردن چند ساعت به باشگاه بزرگ دیگری در شمال انگلیس میروید، این شگفتآور است. همه ما برای سانچس آرزوی موفقیت در منچستریونایتد را داریم. من هوادار منچستریونایتد هستم، از این رو از اینکه بازیکن بااستعدادی همچون الکسیس پیراهن این تیم را به تن کرده، هیجانزده هستم.

وی همچنین در حمایت از حرکت باشگاه منچستریونایتد که اخیراً قرارداد ژوزه مورینیو را تا سال 2020 تمدید کرد، اظهار داشت: البته که مورینیو گرینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است. ما در مورد ژوزه مورینیو صحبت میکنیم. او یکی از بهترین مربیان حال حاضر جهان است. منچستریونایتد در طول 25 سال گذشته موفق بوده چون ما در طول این سالها در باشگاهمان ثبات لازم را داشتهایم.  به مدت زمان (بیستوشش سال و نیم) حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت منیونایتد نگاه کنید، ثبات در باشگاه ما باعث رسیدن به موفقیت بوده و اکنون باید همین رویه را در پیش بگیریم.

بکام که یکی از ستارههای کلاس 92 منچستریونایتد بود، در تکمیل صحبتهایش خاطرنشان کرد: هر کسی میتواند نظر خاص خودش را در مورد مورینیو به عنوان یک سرمربی و یک انسان داشته باشد، اما آیا او فرد مناسبی برای سرمربیگری شیاطین سرخ است؟ به نظر من ژوزه مناسب این کار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی