نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: ضریب هوشیاری مهدی قائدی بازیکن بوشهری تیم استقلال تهران که روز گذشته در این مرکز تحت عمل جراحی قرار گرفت، رو به افزایش است.

داروهای بیهوشی قائدی امشب قطع می شود

به گزارش خبر ورزشی، علیرضا حاجیونی افزود: با کاهش میزان تجویز داروی بیهوشی، پاسخ بیمار به محیط بهتر شده و چنانچه به همین شکل ادامه پیدا کند امشب تجویز داروهای بیهوشی به قائدی قطع می شود. از دیدگاه تیم پزشکی درمانی، اکنون روند پیشرفت درمان قائدی رضایت بخش است. 
درحادثه واژگونی خودرو ام وی ام در بلوار امام علی (ع) شهر بوشهر که ساعت 1:30 بامداد دوشنبه رخ داد پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر آنها بطور سرپایی مداوا و 2 نفر به بیمارستان انتقال و تحت درمان هستند. 
قائدی هافبک بوشهری تیم استقلال روز شنبه هفته جاری برای پیگیری وضعیت تحصیلی اش در دانشگاه بوشهر به این شهر سفر کرده بود.
معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر نیز گفت: هوشیاری«مهدی قائدی» از امروز افزایش مییابد.
جعفر زارعیزاده جمع خبرنگاران در رابطه با روند درمانی مهدی قائدی اظهار داشت: شرایط عمومی مهدی قائدی مناسب است و تحت مراقبت کامل تیم درمانی است.
وی افزود: از امروز در صورت صلاحدید پزشکان و شرایط بیمار نسبت به کاهش دریافت داروهای بیهوشی و بالابردن سطح هوشیاری اقدام خواهد شد.
زارعیزاده در رابطه با آخرین وضعیت احمدرضا شاکر بازیکن جوان تیم آبی پوشان ماندگار نیز چنین گفت: به اطلاع عموم میرساند در حال حاضر شرایط وی تغییر خاصی نداشته است و در طول روند درمانی دچار اختلالاتی در فشار خون و میزان الکترولیتها شده که با اقدامات مناسب برطرف شده است اما همچنان درکمای عمیق به سر میبرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی