نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس نامزد زیباترین ورزشگاه سال ۲۰۱۷ فوتبال جهان شد.

ورزشگاه امام رضا (ع) نامزد زیباترین ورزشگاه جهان شد

به گزارش خبرورزشی، سایت STADIUMDB.COM فهرستی از 27 ورزشگاه راهاندازی شده در سال 2017 جهان را منتشر کرد که نامزد زیباترین ورزشگاه هستند.

در ردیف یازدهم فهرست نامزدهای زیباترین ورزشگاه سال 2017 جهان نام ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس دیده میشود. این فهرست شامل 27 ورزشگاه از 19 کشور جهان است که با آرای هواداران فوتبال انتخاب شدند.

سایت لهستانی یادشده اعلام کرد که رأیگیری برای انتخاب زیباترین ورزشگاه سال 2017 جهان از امروز (سهشنبه) آغاز شده و تا روز چهارم مارس سال 2018 میلادی (3 اسفند) ادامه خواهد داشت. نتیجه نهایی نیز روز هفتم مارس 2018 میلادی (6 اسفند) اعلام خواهد شد.

هواداران فوتبال میتوانند با مراجعه به سایت فوق جذابترین و خاصترین ورزشگاه افتتاح شده در 12 ماه گذشته را انتخاب و به آن ستاره دهند. همچنین علاوه بر انتخاب زیباترین ورزشگاه با درج ستاره از عدد یک تا پنج امکان انتخاب چهار ورزشگاه مورد علاقه دیگر نیز وجود دارد.

این فهرست جذاب از ورزشگاههای مختلف جهان دارای کمترین نامزد از غرب اروپا و شامل کشورهایی همانند ایران، گابن، اکوادور، آرژانتین و ترکمنستان است که پیش از این جایی در فهرست سالیان اخیر نظرسنجی یادشده نداشتند.

همچنین علاوه بر انتخاب زیباترین ورزشگاه سال 2017 جهان از سوی هواداران فوتبال، هیئت ژوری نیز شامل متخصصان و آرشیتکتهای فعال در حوزه ورزشگاههای فوتبال روز اول فوریه سال جاری میلادی (12 بهمن) فهرست نهایی از 10 ورزشگاه زیبای افتتاح شده سال گذشته میلادی را انتخاب میکنند. زیباترین ورزشگاه سال 2017 جهان نیز از سوی متخصصان این حوزه نیز چند روز پس از اعلام 10 نامزد برتر اعلام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی