نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حتما نباید یک دارو پنالتی بگیرد که صحنه‌های یک مسابقه به چشم بیاید،او خطاهای 50-50 را به سود ذوب‌آهن می‌گرفت .

عبداللهی: داور گل استقلال را ندید!

نصرالله عبداللهی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکست تیم استقلال مقابل ذوبآهن، آشتیکنان مهدی رحمتی با قلعهنویی و عدم حضور مهاجم خارجی در استقلال صحبتهای زیر را مطرح کرد.

 چطور شد استقلال بازی را به ذوبآهن واگذار کرد؟

فوتبال است دیگر. ما بازی را باختیم ولی اعتقاد دارم تیم ما بازی بدی انجام نداد به خصوص در نیمه اول که ما خیلی خوب بازی کردیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم، بعضی مواقع این اتفاقات میافتد.

 خیلی از بازیکنان استقلال مثل چشمی، شجاعیان و غفوری به عملکرد داور بازی اعتراض داشتند، نظر شما چیست؟

به طور کل من دوست ندارم زیاد در مورد داوری حرف بزنم یا اعتراضی کنم اما فکر میکنم ضربهای که غفوری در ابتدای بازی زد تبدیل به گل شده بود و گلر حریف توپ را از پشت خط درآورد. در مورد صحنه پنالتی هم من از صحنه دور بودم و فرصت نشد فیلم بازی را ببینم اما اینها به کنار، بعضی مواقع در بازی خطاهایی اتفاق میافتد که داخل محوطهها نیست، همین خطاها سرنوشت تیمها را عوض میکند به خصوص برای تیمهایی که بازیکنان بلند قد دارند. حتماً که داور نباید برای تیمها پنالتی بگیرد، به نظرم داور بازی دیروز تمام خطاهای ۵۰-۵۰ را به نفع حریف گرفت و به خاطر این بود که بازیکنان ما ناراضی بودند. ذوبآهن چند بازیکن بلند قامت داشت و هر خطایی که پشت محوطهها گرفته میشد روی دروازه استقلال خطر ایجاد میکرد. وقتی یک پنالتی اتفاق میافتد طبیعتاً همه مردم و کارشناسان آن صحنهها را به خوبی میبینند ولی خطاهایی که وسط زمین اتفاق میافتد چندان مورد بررسی قرار نمیگیرد. من فکر میکنم دیروز بیش از ۱۰ خطا در پشت محوطه جریمه استقلال توسط داور اعلام شد.

 یکی از اتفاقات جالب پیش از مسابقه آشتیکنان رحمتی و قلعهنویی بود.

رحمتی خودش تصمیم گرفته بود که این کار را انجام دهد و به نظر من همه چیز این دنیا فقط فوتبال نیست. فوتبال و ورزش بالاخره یک روز تمام میشود  و دوستیها است که میماند. خوشبختانه دیروز کدورتها تمام شد و رحمتی تصمیم گرفت خودش نزد قلعهنویی برود و خوشحالیم که این اتفاق افتاد.

 ظاهراً حضور مهاجم خارجی در استقلال هم به نوعی طلسم شده است.

امروز با یک بازیکن قرارداد بستیم ولی واقعیت این است که باشگاه و شفر در مورد جذب مهاجمان خارجی حساسیت خاصی به خرج داده بودند. آنها میخواستند یک مهاجم معمولی به تیم نیاورند چون تا دلتان بخواهد ایجنتهای حاضر در فوتبال ایران از این مهاجمان دارند. طبعاً بازیکنی که برای یک فصل حضور ۸۰۰ هزار دلار و معادل ۴ میلیارد تومان میخواهد باید رویش حساسیت به خرج داد. ما در ایران بازیکنی نداریم که ۴ میلیارد بگیرد پس باید تمام مسائل او را رصد کرد. از سوی دیگر برخیها شیطنت کردند و با بازیکنانی که در ارتباط بودیم تماس گرفته و عنوان کردند ایران شرایط خوبی ندارد، مسئولان باشگاه هم بر اثر زندگی حال حاضر کیروش، برانکو، شفر و دستیارانش و همچنین بازیکنان خارجی شاغل در ایران را مثال زدند و عنوان کردند که اینها در ایران زندگی خوبی دارند. طبعاً تا آنها آرام میشدند دوباره شیطنتها آغاز میشد، شاید باور نکنید ولی شفر از این اتفاقات ناراحت شده است.

 ظاهراً او بسیار عصبانی است و حتی در صفحه اینستاگرامش هم متنی را منتشر کرد.

بله او عصبانی است. حق هم دارد. چون خودش با این مهاجمان در ارتباط است و تعجب میکند چرا در لحظه آخر اینها قید حضور در استقلال را میزنند. البته باز هم باشگاه در تلاش است و ناامید نیست و سعی میکند تا لحظه آخر شرایط حضور مهاجم خارجی را فراهم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی