۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلزن ذوب‌آهن در دیدار مقابل استقلال ارزش پیروزی در این دیدار را برای شاگردان امیر قلعه‌نویی بیش از سه امتیاز دانست.

حسینی: بردن استقلال بیشتر از ۳ امتیاز ارزش داشت

به گزارش خبرورزشی،سیدمحمدرضا حسینی درباره برد تیمش برابر استقلال گفت: ما برای بهبود موقعیتمان در جدول باید این بازی را میبردیم. در نیمه اول آن تیم همیشگی نبودیم، ولی در نیمه دوم کاملاً شرایط را تغییر دادیم و توپ و میدان در اختیار ما بود. اینکه در دقیقه 91 گل زدیم، نشان میدهد که تا لحظات آخر تشنه برد بودیم و خوشحالم که استقلال را شکست دادیم. این برد بیشتر از سه امتیاز برای ما ارزش داشت.

وی در مورد گل حساسی که در این بازی به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: چند نفر  به من گفته بودند که گل میزنم. خوشحالم که گلی سه امتیازی زدم و انصافاً پاس ربیع عطایا هم خیلی خوب و دقیق بود. او بازی تأثیرگذاری انجام داد و بقیه بازیکنان تیم هم عملکرد خوبی داشتند.

حسینی در واکنش به اینکه شفر از بازی هوایی ذوبآهن انتقاد کرده و حتی بحث «بزن زیرش» را به میان آورده است، گفت: ما از زمین و هوا روی دروازه استقلال حمله میکردیم. نظر ایشان محترم است، ولی من با حرفهای سرمربی استقلال مخالفم. بر خلاف گفته شفر ما از راههای مختلف دنبال باز کردن دروازه استقلال بودیم.

هافبک تیم فوتبال ذوبآهن که در دو سال اخیر جزو بازیکنان تأثیرگذار تیمش بوده است، در خصوص اینکه به تیم ملی دعوت نمیشود، گفت: در یکی دو سال اخیر سعی کردم همیشه بازیهای تأثیرگذاری برای تیمم انجام دهم. آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی دعوت شود و من هم دوست دارم چنین اتفاقی برایم رخ دهد. البته کادر فنی تیم ملی در این زمینه نظر نهایی را خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی