نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخپوشان پایتخت از حد نصاب فصل گذشته خود پیشی گرفتند و در پایان هفته بیست و دوم، بیشترین امتیاز کسب شده در این مقطع از لیگ حرفه‌ای را رقم زدند.

رکورد جدید پرسپولیس در لیگ برتر

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بهترین حدنصاب کسب شده توسط تیمهای لیگ برتر در پایان هفته بیست و دوم رقابتها تا قبل از فصل گذشته بازیها به دومین دوره این مسابقات باز میگشت که سپاهان در چنین مقطعی با 48 امتیاز، میانگین 2/18 امتیاز برای هر بازی را ثبت کرد.

این رکورد تا 13 دوره دست نخورده ماند تا اینکه شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دوره شانزدهم بازیها با ثبت میانگین 2/27 امتیاز برای هر بازی، 50 امتیازی شدند.

سرخپوشان که در هفتههای گذشته از حد نصاب فصل گذشته خود نزول کرده بودند، این هفته با پیروزی قاطع برابر سپاهان که با وجود اشتباه داور به ضرر پرسپولیس رقم خورد، در 22 بازی، 51 امتیازی شدند که بهترین آمار در هفده دوره لیگ حرفهای ایران است.

به این ترتیب، پرسپولیس به ازای هر بازی 2/32 امتیاز کسب کرده است. سرخپوشان در حال حاضر بیشترین پیروزی، کمترین شکست، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را نیز به خود اختصاص دادهاند.

تنها تیم لیگ برتری که در 10 بازی اخیر خود متحمل شکست نشده، سرخپوشان هستند. هر چند ذوب آهن با دو شکست و هفت پیروزی در این مدت بهترین عملکرد را در کسب نتیجه داشته است. استقلال با شکست این هفته خود، آنها را به آمار 6 پیروزی پیاپی رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی