۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی شکوری مدافع اسبق استقلال معتقد است تیم سابقش امسال در آسیا عملکردی موفق‌تر از قبل خواهد داشت.

شکوری: گروه سخت آسیایی به سود استقلال است

به گزارش خبر ورزشی، او دلایلش را هم برای این موضوع بیان کرد. شکوری که با تیمهای پاس و استقلال سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد با خبرورزشی حرف زد.
*استقلال امسال برخلاف سالهای اخیر با یک مربی خارجی به لیگ قهرمانان آسیا میرود. این موضوع را چطور تحلیل میکنید؟
این موضوع ارتباط مستقیم به مربی دارد که با تیم کار میکند. در سالهای گذشته هم برخی تیمهای ایران با مربی خارجی در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتند ولی توفیقی به دست نیاوردند اما این بار در استقلال اوضاع متفاوت است.
* از چه نظر؟
شفر را باید عامل این تفاوت دانست. شفر مربی خارجی است ولی نه از مربیانی که کمتجربه هستند. او با سه تیم ملی کار کرده است. کامرون را به قهرمانی آفریقا رسانده و در لیگهای مختلف در کشورهای زیادی حضور داشته است. ضمن اینکه او سابقه حضور در لیگهای اینچنینی را هم در کارنامهاش دارد. قطعاً نگاهی که او به مسابقات دارد با مربیان خارجی دیگر و حتی خیلی از مربیان داخلی متفاوت است.
* چطور؟
از وقتی شفر به استقلال آمده تأثیر او در استقلال و نحوه بازی کردن این تیم را میبینیم. روند رو به بالایی که داشته و توانسته امتیازاتی بگیرد که تیم را از ردههای پایین جدول به جمع 5، 6 تیم صدر جدول برگرداند، نشاندهنده این سطح است.
* استقلال مهرههایی دارد که بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به آنها اعتماد کند؟
قطعاً دارد. همین حالا از استقلال 7 بازیکن به اردوهای تیم ملی دعوت میشوند. این بیدلیل نیست و سطح بازی بازیکنان این تیم را نشان میدهد. چه بسا بازیکنان دیگری همچون داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و شاید برزای هم بتوانند در اردوی تیم ملی باشند ولی دعوت نمیشوند. استقلال پر است از بازیکنان بااستعداد جوان که در کنار باتجربههایی مانند ابراهیمی و جپاروف تیم را از ته جدول بالا آوردند.
* الهلال، العین و الریان کار را برای استقلال سخت نمیکنند؟
اتفاقاً استقلال هر زمان در گروههای سخت بوده یا در شرایط دشوار قرار گرفته بهتر کار کرده و بهتر نتیجه گرفته است. حتم دارم استقلال از گروهش صعود میکند و برگ برندهاش هم مربی بادانشش است که بیگدار به آب نمیزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی