نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از پیروزی تیمش در داربی تبریز گفت: اکنون می‌توانیم خیلی بهتر به بالای جدول نگاه کنیم.

سائلام:تیم‌های بالا  و پایین جدولی تفاوت زیادی ندارند

به گزارش خبر ورزشی، ارتوئرول سائلام پس از پیروزی تیمش در داربی تبریز اظهار کرد: به سه امتیاز این مسابقه احتیاج داشتیم. این سه امتیاز از دیدگاههای مختلفی به ما کمک خواهد کرد. با کسب این سه امتیاز، میتوانیم از غفلت تیمهای پایین جدولی استفاده کنیم. اکنون میتوانیم خیلی بهتر به بالای جدول نگاه کنیم، از نظر این که اعتماد به نفس بازیکنان برگردد. پیروزیهای متوالی اتفاق خوبی است و از طرفی هم از روز یکشنبه لیگ قهرمانان آسیا را شروع میکنیم و این سه امتیاز میتواند از نظر روحی و روانی به ما کمک کند.

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: از اول بازی سعی کردیم فوتبال خوبی را ارائه کنیم و به صورت سازمان دهی شده به سمت دروازه حریف حمله کنیم. برای این موضوع باید صاحب توپ میشدیم و امروز بیش از ۸۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. این اتفاق خوبی است اما تیمی که این قدر صاحب توپ است، باید موقعیتهای گلزنی بیشتری خلق کند. در سوی مقابل به جز یکی، دو صحنه، تیم حریف موقعیتی نداشت و در نهایت بازی صبورانه ما نتیجه داد و به برتری رسیدیم. به خاطر کسب سه امتیاز به بازیکنان تبریک میگویم و از طرفداران تیم تشکر میکنم.

او ادامه داد: این را بگویم که از این پس بازیهای بهتری را ارائه میدهیم. فعلا لیگ برتر را کنار میگذاریم و روز دوشنبه یک رقابت جدید برای ما آغاز میشود. امیدوارم بتوانیم در بازی روز دوشنبه، در حد لیاقت خودمان ظاهر شویم.

سائلام درباره رفع مشکلات این تیم در خط دفاع و باقی ماندن مشکلات در خط حمله گفت: با شما همفکر هستم. باز هم میگویم تیمی که این قدر صاحب توپ است، باید موقعیتهای زیادی بسازد. فکر میکنم شما باید به من حق بدهید که ایجاد تغییر در عقاید بازیکنانی که سالهای سال با یک عقیده خاص فوتبال بازی میکنند، دشوار است. حتی تیمهایی که بازیکنان خیلی خوب دارند، برای خروج از این شرایط، نیاز به زمان بیشتری دارند.  این که من بتوانم در سه هفته همه چیز را به شرایط آرمانی تبدیل کنم دشوار است. من هم چنین انسانی نیستم که بتوانم در مدت زمان کوتاه کارهای بزرگ انجام دهم. برای این کار نیاز به زمان داریم. وقتی جدول لیگ را نگاه میکردیم، حریف امروز ما از نظر جدولی در وضعیت مناسبی بود اما وقتی بازی را نگاه میکنیم، همه چیز متفاوت است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز افزود: این نشان میدهد که در تیم ما بازیکنان خوبی وجود دارند که نتوانستند تمام ارزشهای خود را نشان دهند. سعی میکنم با استفاده از تجربه و علم خودم به آنها نشان دهم که توانایی زیادی دارند. خیلی خوشحالم تیمی دارم که بازیکنانم به راحتی صحبتهای من را متوجه میشوند و آن را اجرا میکنند و این را میدانم که قرار است در روزهای آینده بازیهای بهتری را ارائه دهیم.

او گفت: با اطلاعاتی که قبلا کسب کرده بودم، گسترش فولاد را بهتر از این میدانستم. من اطلاعات زیادی از لیگ ایران ندارم. از کاظم محمودی و علیرضا پژمان درباره تیمها میپرسم. ما در تمرینات شوتهای خوبی میزنیم ولی امروز نتوانستیم خوب شوت بزنیم.  

سائلام درباره مصدومیت محمد ابراهیمی گفت: پزشکان تیم باید درباره او نظر بدهند تا بدانیم که میتوانیم از او در بازی روز دوشنبه استفاده کنیم یا نه.

سرمربی ترکیهای تراکتورسازی درباره نتایج این تیم در سه هفته اخیر گفت: در بازی اول با مشکی پوشان زمان زیادی نداشتم که با تیم کار کنم و حقیقتا مقابل این تیم بازی خوبی ارائه نکردیم. همه فکر میکردند میتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم اما در این سه، چهار هفته به این نتیجه رسیدم که تیمهای بالای جدولی و پایین جدولی تفاوت زیادی از نظر فنی ندارند. اینجا خیلی پیش میآید که قعرنشین جدول مقابل صدرنشین به پیروزی برسد. در بازی قبلی مقابل پدیده نمایش خیلی خوبی داشتیم و توانستیم پیروزی ارزشمندی را کسب کنیم. وقتی بازی خوبی ارائه میدهیم، حق نداریم در هفته آینده بازی کم کیفیتی ارائه کنیم. امروز هم بازی بدی ارائه نکردیم. تلاش کردیم و صبورانه توانستیم تا آخر بازی خوب عمل کنیم. در چنین بازیهایی که یک بر صفر عقب میافتیم، برای جبران گل باید حمله کنیم. این که به حریف موقعیتی ندهیم، برایمان مهم بود. از طرفی مهم بود که بازی بهتر را ارائه دهیم.

او درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: ما در ورزشگاه امام رضا (ع) روی چمن خیلی خوبی بازی کردیم. این موضوع طبیعی است چون آن ورزشگاه به تازگی تاسیس شده است. هفته قبل در یادگار تمرین کردیم. نسبت به آن موقع چمن خیلی بهتر شده است.

سائلام درباره وضعیت سلمان کرپیچ و فرزاد حاتمی گفت: هر دو بازیکن خیلی خوب هستند. سلمان بازی خوبی است و بازیهای بهتری را از او خواهیم دید.

سرمربی تراکتورسازی درباره حضور کم تعداد هواداران در این بازی گفت: امروز انتظار حضور هواداران بیشتری را داشتم اما ساعت برگزاری مسابقه آن هم در اواسط هفته در حضور تماشاگران تاثیرگذار بود. انشاءالله طرفداران ما در بازی خانگی بعدی جبران کنند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی