نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از رسانه های کشورمان دچار اشتباه بزرگ و عجیبی در مورد تیم ملی مراکش شده اند.

گزارش ویژه| اشتباه تکراری برخی رسانه های ایران در مورد مراکش

به گزارش خبرورزشی، در حالی که تیم ملی مراکش به تازگی به یک قهرمانی در تورنمنت قاره ای رسیده، برخی از رسانه های کشورمان تصور می کنند این تورنمنت، جام ملت های آفریقا بوده و بر این تصور خود نیز پافشاری دارند. این در حالی است که مراکش قهرمان تورنمنتی موسوم به جام قهرمانی بین المللی آفریقا شده است. 
در واقع جام ملت های آفریقا اصلا در سال 2017 در کشور گابن انجام شد و فینال این رقابت ها بین کامرون و مصر بود که روز 17 بهمن سال 1395 با قهرمانی کامرون به اتمام رسید و جام ملت های آفریقای دیگری تا سال 2019 به میزبانی کامرون تجربه نمی کنیم. 
مشخص نیست ریشه این همه اشتباه در مورد یک تورنمنت از کجا می آید. موضوع وقتی جالب تر می شود که همین رسانه ها در خبرهای خود در مورد مراکش مدعی می شوند این تیم بدون لژیونرهای خود توانسته قهرمان «جام ملت های آفریقا» شود. به معنای دیگر فدراسیون فوتبال مراکش و کادرفنی این تیم تصمیم گرفته بدون لژیونرهایش راهی «جام ملت های آفریقا» شود، ادعایی که چندان منطقی و عقلانی به نظر نمی رسد! 
با این حال هر خبری در برخی از رسانه های کشورمان که اتفاقا رسانه های مهم و تاثیرگذاری هم هستند، در مورد تیم ملی مراکش می خوانیم، در آن بازتابی از قهرمانی اخیر این تیم در قاره آفریقا را می بینیم که به اشتباه، این قهرمانی در جام ملت های این قاره عنوان می شود در حالی که خبر قهرمانی مراکش در جام ملت های آفریقا از اصل و اساس اشتباه است زیرا این تیم در جام بین المللی آفریقا و با حضور نیمی از کشورهای آفریقایی قهرمان شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی