نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهتاش فریبا حس مثبتی برای بازی امشب استقلال مقابل الریان داشت.

فریبا: الریان به باخت مقابل استقلال عادت دارد

به گزارش خبر ورزشی،  او که با پرویز مظلومی در کسوت مربیگری در دو دیدار پیدرپی این تیم را با 4 گل شکست داده بودند درباره آخرین شرایط استقلال و حضور حسین حسینی درون دروازه این تیم حرف زد. فریبا با خبرورزشی درباره مهرههای خارجی استقلال هم حرف زد.

*خارجیهای جدید استقلال را میشناسید؟

مامه تیام که چند دقیقه برای تیم بازی کرد و بویان نایدنوف هم که اصلاً به زمین نرفت. البتههای لایتهای بازی این دو نفر را دیدهام. میدانم که هر دو بازیکنانی پا به توپ و شوتزن هستند که میتوانند به استقلال کمک کنند. قطعاً شفر چیزی در آنها دیده که برای لیگ قهرمانان آسیا هر دو را به استقلال اضافه کرده است.

* جپاروف چه میزان برای استقلال مؤثر است؟

این بازیکن این فصل هر زمان نبوده استقلال یا باخته یا مساوی کرده است. البته نمیتوان گفت جپاروف عامل اصلی نتیجه گرفتن استقلال است چون او هم در بازیهایی بوده استقلال باخته ولی قطعاً با توجه به نتایج بهتر استقلال در بودن این بازیکن میتوان گفت جپاروف جزو نفراتی است که در خط میانی باعث مالکیت بیشتر و انسجام تیمی استقلال میشود و میتواند برگ برنده استقلال باشد.

* پس میتوان او را بازیکنی مؤثر دانست؟

قطعاً و البته میتوان دید منصوریان درباره این بازیکن را هم ستود. آن زمان که منصوریان سراغ جپاروف رفت همه گفتند چرا یک بازیکن 33، 34 ساله را به استقلال میآورد ولی الان میفهمیم که منصوریان با شناخت دقیق این بازیکن را انتخاب کرده بود. البته حضور چند ساله این ازبکستانی در لیگهای قهرمانان آسیا در سالهای گذشته هم میتواند بار تجربی تیم استقلال را افزایش بدهد.

* الریان میتواند برای استقلال دردسرساز شود؟

بعید میدانم. این تیم در دورانی که من و پرویز در استقلال مربی بودیم در دو مسابقه رفت و برگشت یک 0-3 و یک 0-1 باخت و قبل و بعد از آن هم به این نتایج عادت داشته است. فکر میکنم شناخت شفر از تیمهای قطری و در کل عربی هم میتواند در این بازی به کمک استقلال بیاید تا نتیجه را به دست بیاورد.

* سختی کار استقلال کجاست؟

استقلال باید در 18 روز 4 بازی سنگین را برگزار کند و این میتواند تنها عامل عدم موفقیت احتمالی استقلال باشد. کاش سازمان لیگ در این زمینه به استقلال و دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ارفاق کرده و کاری کند که فشار بیش از حدی به تیمهایمان نیاید. البته استقلال پرمهره است و بعید میدانم اگر شفر به درستی نفراتش را تقسیمبندی کند از این بابت به مشکل بربخورد.

* حضور حسینی در این بازی میتواند به استقلال کمک کند یا رحمتی بهتر بود؟

فکر میکنم اگر قرار باشد حسین حسینی در جام جهانی تیم ملی را همراهی کند و حتی درون دروازه بایستد، که این توان را هم دارد باید در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کند. او باید تجربه بینالمللیاش را هم بالا ببرد و این بهترین فرصت است. شاید هم شفر با شناختی که از سبک بازی تیمهای عربی دارد ترجیح داده از حسینی در ترکیب استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی