۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد پنجعلی گفت:نسف‌قرشی را راحت در تهران می‌بریم.

پنجعلی: السد و ژاوی هم حریف پرسپولیس نمی‌شوند

 به گزارش خبر ورزشی، پرسپولیس تهران در حالی امروز (سهشنبه) به مصاف نسفقرشی میرود که 7 روز بعد یعنی اول اسفند باید در قطر با السد بازی کند. محمد پنجعلی هم درخصوص این دو بازی نظرات جالبی دارد.

*محمدآقا، فکر میکنید بازی با نسفقرشی راحت باشد یا سخت و دشوار؟

با توجه به اینکه این بازی در تهران، استادیوم آزادی و جلوی چشمان هواداران پرسپولیس برگزار میشود، من فکر میکنم نسفقرشی را راحت در تهران ببریم.

*ولی برانکو در مصاحبهاش میگفت نباید نسفقرشی را آسان گرفت و حریف دشواری است!

به هر حال آقای برانکو یک سرمربی حرفهای است و دوست ندارد شاگردانش با غرور وارد زمین شوند. او میخواهد با این حرفها به بازیکنانش یادآوری کند که با تمام قدرت و تمرکز کامل برابر نسفقرشی بازی کنند اما به شخصه معتقدم این تیم ازبک حریف پرسپولیس نمیشود.

*السد چطور؟ این تیم ژاوی را دارد و...

به نظرم السد و ژاوی هم حریف این پرسپولیس نمیشوند. البته این تیم مرتضی پورعلیگنجی را هم دارد که ملیپوش است و روی ارسالها خیلی خوب سر میزند. پرسپولیسیها باید مراقب مرتضی باشند.

*این بازی در قطر برگزار میشود، میدانید که؟

بله اما پرسپولیس را هم خوب میشناسم. شما میبینید که در لیگ برتر ایران با فاصله امتیازی زیاد صدرنشین است و همه حریفان را به راحتی شکست میدهد. برای این پرسپولیس بازی داخل و خارج از خانه فرقی نمیکند و تا جایی که میدانم در مسابقاتی که در فصل جاری مهمان بوده، خیلی خوب کار کرده است. اینطور نیست؟

*بله، حق با شماست اما به هر حال لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر ما فرق میکند.

درست است ولی پرسپولیس فصل گذشته هم تا نیمهنهایی لیگ قهرمانان آسیا جلو رفت. شاید اگر آن اتفاقات نمیافتاد و طارمی محروم نمیشد، ما تا فینال هم میرفتیم. به هر حال گذشتهها گذشته است و انشاءا... این بار طلسمشکنی کرده و قهرمان آسیا میشویم.

*جدی این حرف را زدید؟

شک نکنید. پرسپولیس قهرمان و بهترین تیم ایران است و میتواند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا جلو برود.

*به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی است؟

واقعاً نمیتوانم از یک نفر اسم ببرم. پرسپولیس یک تیم کامل است که به یک نفر وابسته نیست. شما میبینید طارمی میرود، پرسپولیس باز صدرنشین است و علیپور ظهور میکند. در بقیه خطوط هم اینگونه است و همین باعث امیدواری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی