نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحمان احمدی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که صحبت‌های کارلوس کی‌روش در مورد علی کریمی تأسف‌آور بود.

احمدی: متأسفم که کی‌روش به یک قهرمان ملی توهین کرد

به گزارش خبر ورزشی، رحمان احمدی درباره اتفاقات برنامه نود و صحبتهایی که علی کریمی در این برنامه مطرح کرد، گفت: من میتوانم در مورد برخی از حرفهای علی کریمی صحبت کنم، اما در مورد برخی چیزها اطلاعات کافی ندارم و حتماً او در این زمینه اطلاعاتی در اختیار داشت که نکات مختلفی را مطرح کرد. قبل از جام جهانی برزیل که ما در اردوی اتریش و آفریقا شرکت کردیم، کیفیت البسه آلاشپورت بسیار بد و ضعیف بود و حتی کیروش و بازیکنان بارها در این زمینه صحبت کردند، ولی نمیدانم چرا کیروش وقتی با آلاشپورت قرارداد امضا کرد دیگر حرفی در مورد کیفیت بد لباسها نزد.

وی ادامه داد: من هنوز آن لباسها را دارم و میتوانم به همه نشان بدهم که چقدر کیفیت بدی داشت. وقتی کیروش با آلاشپورت قرارداد امضا کرد، ظاهراً کیفیت لباسها از نظر او خوب شده بود، چون دیگر ندیدیم سرمربی تیم ملی در مورد کیفیت ضعیف البسه آلاشپورت حرف بزند. او قرارداد امضا کرد و پولش را گرفت که نوش جانش، اما نمیدانم چرا دیگر در مورد کیفیت ضعیف آن لباسها حرفی نزد.

احمدی در واکنش به اینکه کیروش، علی کریمی را بزدل خطاب کرد، اظهار داشت: حرفهای او جای تأسف دارد. اگر کریمی بزدل بود این حرفها را نمیزد. بزدل آنهایی هستند که خیلی چیزها را میدانند اما پنهان شدهاند و صحبت نمیکنند. متأسفم که کیروش به یک قهرمان ملی توهین کرد. شما دیدید که مردم از شب گذشته تا حالا چگونه از کریمی در صفحات مجازی حمایت کردهاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی