۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های الریان قطر و استقلال تهران از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از گروه D در ورزشگاه السد دوحه رو در روی هم قرار گرفتند که با تساوی یک - یک پایان یافت.

تساوی ارزشمند استقلال در دوحه

 گلها:عبدالرزاق حمدالله (۱۸) و تاباتا (۲۸) برای الریان قطر - تاباتا، بازیکن حریف (۶) و علی قربانی (۸۷) برای استقلال

داور: کریستانا دیلان پریرا

کمکها: پریانگا نامال و پاراکراما هماثونگا

اخطار:تاباتا (۱۳)و متعلی (۸۱) از الریان

اخراج:تاباتا (۸۳) الریان

استادیوم: السد دوحه

تیم الریان قطر: عمر باری، علی ساند، گونزالو ویرا، محمد الدینی، احمد یاسر، کو مایونگ، احمد السید، دنیل گوما، رودریگو تاباتا، عبدالرزاق حمد الله و سباستیان سوریا-۶۵ سوریا

سرمربی: میشل لادروپ

تیم استقلال:  سید حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری-۵۰ تیام و علی قربانی

سرمربی: وینفرد شفر

شرح بازی: 

در نیمه اول استقلال شروع خوبی داشت و خیلی زود هم به گل رسید اما بعد از گل استقلال بیشتر اسیر بازی ترکیبی تیم حریف شد. بی تعارف الریان توپ را بهتر به گردش در می آورد و روی دو حمله ترکیبی به گل رسید. در هر دو صحنه به خصوص روی ضربه ایستگاهی برتری عددی در خط دفاع با استقلال بود اما موفق به دفع حمله نشد. این طبیعی است. برتری عددی دلیل قانع کننده ای برای دفع توپ نیست. 

استقلال بعد از گل دوم به خود آمد و کمی دست به حمله زد اما فعلا موفق به باز کردن دروازه حریف نشده است. به دقایق پایان بازی نزدیک می شویم و نتیجه دو بر یک به سود تیم الریان است. سوت پایان نیمه اول به صدا در آمده است. الریان با برتری دو بر یک به رختکن رفت. استقلال برای جبران گل خورده علاوه بر حمله تیمی باید در دفاع هم تیمی عمل کند.

در نیمهدوم تیم استقلال با هدف رسیدن به گل تساوی و حتی رسیدن به نتیجه پیروزی گام به میدان گذاشت. چند حمله پیاپی حاکی از میل شاگردان شفر برای جبران نتیجه است. در اکثر دقایق نیمهدوم استقلال تیم برتر میدان بود اما الریانیها با ارائه بازی خشن و وقتکشی سعی در حفظ نتیجه داشتند. سرانجام استقلال مزد بازی برتر خود در نیمهدوم را در دقیقه ۸۷ روی گل علی قربانی گرفت.

شرح گل:

دقیقه ۶:سانتر چپاروف با گل به خودی تاباتا وارد دروازه الریان شد.

دقیقه ۱۸: سانتر تاباتا روی اشتباه مجید حسینی در جایگیری با ضربه حمد عبدالرزاق وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۲۸:حمدالله عبدالرزاق خط دفاع استقلال را هم ریخت و پاس او در موقعیت دروازه خال به تاباتا رسید و او دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه ۸۷: علی قربانی روی سانتر ارسالی توانست با ضربه سر به زیبایی دروازه الریان را باز کند.

در حاشیه: 

*مجتبی جباری در استادیوم حاضر است و بازی را از نزدیک تماشا می کند. 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی