نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نمی‌دانم بار چندم است که بازیکنان هواداران را شاد کردند و خوب بازی کردند و پیروز شدند اما با لیاقت به پیروزی رسیدیم.

برانکو: تیمی که برنده می شود ترکیبش تغییر نمی‌کند

به گزارش خبر ورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل نسف قارشی ازبکستان در نشست خبری گفت: قبل از هر چیز سلام میکنم و لیگ قهرمانان شروع شد و بازی اول خیلی سخت است. بخصوص وقتی بازی خانگی باشد و مقابل هواداران بازی کنیم. نمیدانم بار چندم است که بازیکنان هواداران را شاد کردند و خوب بازی کردند و پیروز شدند. با لیاقت به پیروزی رسیدیم.از هواداران پرسپولیس که تیم را تشویق و حمایت کردند تشکر میکنم.

* به علیپور تبریک میگویم
تشکر ویژه برای بازیکنانم که بازی بسیار بسیار خوبی انجام دادند. شخصیت برنده بودن و اراده را به نمایش گذاشتند. این برد برای ما مهم بود زیرا یک بازی در قطر داریم. نشان دادیم که کیفیت، دانش و قدرت داریم. طبیعی است که انتظار داریم این بازی ها را به همین شکل ادامه بدهیم. به علیپور بابت دو گلی که زد تبریک میگویم. این هم مهم است که بازیکن ما بهترین بازیکن پرسپولیس شد.

وی در مورد نبود محسن مسلمان در ترکیب تیم گفت: بازیکنان دیگری را در زمین گذاشتم.

* سخت ترین و بزرگترین بازی های باشگاهی در آسیاست

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی کم اشتباه تیمش و زهر چشم گرفتن از حریفان آسیایی گفت: این لیگ قهرمانان است. بازی هایش از لیگ های امارات، ایران، عربستان یک سطح بالاتر است. سخت ترین و بزرگترین بازی های باشگاهی در آسیاست. حریف ضعیفی وجود ندارد. باید اراده داشته باشیم و با انگیزه در میدان باشیم و این را بازیکنان من نشان دادند.

* منشا و علیپور یک خط حمله خطرناک را تشکیل دادهاند
برانکو در مورد بازی منشا گفت: در لیگ قهرمانان فصل قبل هم خوب بود هم مقابل الهلال و الاهلی طبیعی است برای ایشان بازی در لیگ خودمان کار ساده ای است اما این بسته به خصوصیت بازیکنان و درایت و نحوه بازی اش و برتری که میتواند مقابل حریفان انجام بدهد انتظار داریم آن چیزی که می خواهیم ارائه بدهیم او بازیکن جدید ماست و به خاطر اینکه به او اعتماد داریم. با علیپور یک خط حمله خطرناکی را تشکیل دادهاند.

* تیمی که برنده می شود ترکیبش تغییر نمیکند
برانکو در مورد حضور حسین ماهینی پستی غیر تخصصی گفت: او در پست خودش بازی میکرد و خیلی خوب بازی میکرد. چه مشکلی هست. کمال سه هفته مصدوم بود و در رقابت برای بازی کردن نبود. معمولا تیمی که برنده می شود ترکیبش تغییر نمیکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی