نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خطر حذف كه ووشوي ايران را تهديد مي‌كرد با ديپلماسي به‌موقع ناكام ماند. مهدي علي‌نژاد رئيس فدراسيون ووشو در اين‌باره مي‌گويد: «فدراسيون جهاني قوانين و مقررات مسابقات برزيل را براي تصويب نهايي براي اعضاي هيئت‌رئيسه و من فرستاد، در اين قوانين دو مورد بود كه به شرط نهايي شدن ووشوي ايران را متضرر مي‌كرد اما با ديپلماسي به‌موقع، مانع حذف سانداي نوجوانان و تغيير سن تالوكاران براي رقابت‌هاي جهاني برزيل شديم.»

علی‌نژاد‌: ديپلماسی به‌موقع ووشو را نجات داد

به گزارش خبرورزشی،علينژاد به تغييرات قوانين اشاره ميكند: «طبق قوانين جديد رقابتهاي سانداي نوجوانان از مسابقات جهاني برزيل حذف و شرايط سني تالوكاران نونهال، نوجوان و جوان يك سال كم شده بود و در حالي كه خيلي از تالوكاران ما از قهرماني كشور جواز اردونشيني را گرفته بودند، امكان مسابقه در تالو فيلد جهاني را نداشتند.»

به گفته علينژاد اردوها ز 20 فروردينماه 97 شروع ميشود:
«سانداكاران اول تا سوم و نفر اول و دوم هر فرم تالو يك روز بعد از ورود به اردو يعني ۲۱ فروردينماه انتخابي دروناردويي ميدهند تا اردونشينان مشخص شوند. به همين دليل تكليف كادر فني را قبل از تعطيلات عيد مشخص ميكنيم، تا كادر فني بهموقع اردوها را شروع كنند.»

او درباره مربيان چيني حرف ميزند: «متأسفانه انجمن ووشوي چين همكاري لازم را با فدراسيون ايران ندارد. ما همچنان منتظر جواب مربيان تراز اول چيني هستيم و اگر آنها جواب ندهند، از مربيان داخلي استفاده ميكنيم و گزينه اول ما فرشاد عربي براي مربيگري در تيم ملي تالو است.»

علينژاد در واكنش به انتظارات از ووشو ميگويد: «توقع از ووشو بالا رفته و اين موضوع كار را براي ما دشوار كرده است اما اين سختي كار ويژگي مثبتي براي ما دارد، ووشوي ايران به اعتماد به نفس خوبي رسيده و بازيكنان ما شخصيت قهرماني پيدا كردهاند.»

رئيس فدراسيون ووشو به حساسيت انتخابيها اشاره ميكند: «با اينكه هر سال يك عده از اين ردههاي سني خارج و عدهاي اضافه ميشوند، شاهد نوسان هستيم. به همين دليل در ساندا سطح فني نسبت به گذشته پايينتر بود اما در تالو شرايط خوبي داريم. براي خروجي خوب در تيم ملي، تلاش كرديم بهترينها به اردو بيايند.»

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی