نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیتور کارانکا، سرمربی ناتینگهام فارست ، بدون اشاره به مصدومیت اشکان دژاگه مدعی شد که تیمش با گذشت زمان و تمرین کردن، هماهنگ تر و قوی تر از قبل خواهد شد.

واکنش سرمربی ناتینگهام فارست در مورد مصدومیت دژاگه

فارست در نقل و انتقالات زمستانی 10 بازیکن از جمله جک کولبک، کاستل پانتیلیمون، گوئدیورا و اشکان دژاگه را به خدمت گرفت که برخی از این خریدها درخشش چشمگیری داشته اند. با این حال فارست شب گذشته با نتیجه 2-0 مقابل هال سیتی شکست خورد و اشکان دژاگه نیز در جریان بازی دچار مصدومیت شد. پس از بازی، کارانکا بدون اشاره به مصدومیت دژاگه، مدعی شد که بازیکنانی که نتوانسته اند درخششی داشته باشند، با گذشت زمان بهتر کار خواهند کرد.

او گفت:" همه میدانند که بازیکنانی که به تیم ما اضافه شدند، در نیم فصل اول بازی نمیکردند. ولی حالا زمان آن رسیده که سخت تلاش کنیم و پس از دو یا سه هفته، حتی بازیکنانی که اخیرا بازی نمیکردند نیز شرایط بهتری پیدا کنند. من به این موضوع مطمئن هستم زیرا ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که میتوانند فارست را به مسیر درستی برسانند.

من هر روز با این بازیکنان تمرین میکنم و نمیتوان فراموش کرد که ده خرید ما اخیرا بازی نکرده اند و من نمیتوانستم هر ده بازیکن را یکجا بازی دهم. در چمپیونشیپ باید بازیکنان واقعا آماده باشند. با دو یا سه هفته تمرین کردن، سطح تیم ما بالاتر رفته و مطمئنا این موضوع کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد. هواداران را که منتظر تغییرات در تیم هستند را درک میکنم ولی این یک مسیر طولانی است که باید گام به گام طی شود. لحظات سختی را پشت سر میگذاریم ولی من مطمئنم که آینده خوبی در انتظار ماست."

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی