نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جابر انصاری در پایان آخرین تمرین استقلال در قطر پاسخگوی سؤالات شد.

انصاری: الهلال برای بازی با استقلال استرس دارد

به گزارش خبر ورزشی، مهاجم استقلال درباره تساوی تیمش مقابل الریان قطر گفت: تیم ما استحقاق کسب پیروزی و ۳ امتیاز این بازی را داشت اما اکثر موقعیتهایمان با بدشانسی از دست رفت یا مثلاً ضربه من به دیرک دروازه خورد و گل نشد در حالی که یک موقعیت خیلی خوب برایم بود تا گل بزنم. استقلال در نیمه دوم بهتر از نیمه اول کار کرد و امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم با اقتدار به پیروزی برسیم.
از جابر درباره کیفیت بازیکنان جدید خارجی استقلال سؤال کردیم که پاسخ داد: در این باره حرفهای نیست من صحبت کنم اما در بازی با الریان، تیام عملکرد خوبی داشت و حتی میتوانست گلزنی کند. امیدوارم زود با تیم هماهنگ شود تا بتواند برای تیممان گلزنی کند.
مهاجم استقلال در خصوص بازی سهشنبه شب مقابل الهلال عربستان گفت: این باشگاه فوقالعاده ثروتمند است و توانسته بازیکنان خوب خارجی استخدام کند. استقلال تجربه شکست دادن این حریف را داشته و امیدوارم سهشنبه شب باز هم این تیم را شکست دهیم. الهلال حریف آسانی نیست اما خودشان هم اذعان دارند با استقلال طرف هستند و در رسانههایشان خودشان استقلال را شیر، ببر و ابرقدرت لقب دادهاند و با استرس وارد زمین خواهند شد و امیدوارم اتفاقات بازی به نفع ما باشد و بتوانیم در عمان و در بازی مثلاً خانگی امتیازات خوبی کسب کنیم. در دور برگشت دو بازی در خانه خودمان داریم و باید تا میتوانیم امتیازات بازیهای دور رفت را جمع کنیم.
انصاری در پایان گفت: در استقلال یکدلی و اتحاد وجود دارد، تمرینات خوب و بابرنامه پشت سر گذاشته میشود و همه اعضای تیم دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هستند. سالهاست فوتبال ما نمایندهای در فینال این رقابتها نداشته و ما بازیکنان خیلی دوست داریم بتوانیم به فینال برسیم و برایش از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. میدانیم کار بسیار سختی است در حضور رقبای تا دندان مسلح از نظر منابع مالی و جذب بازیکنان خوب خارجی اما دست یافتن به آن غیرممکن نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی