۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیگر سینمای ایران معتقد است بانوان باید در مورد ورزش بانوان تصمیم بگیرند.

باران کوثری: خود بانوان باید در مورد ورزش بانوان تصمیم بگیرند

به گزارش خبر ورزشی، در حاشیه دیدار فوتسال تیمهای بانوان ایران و روسیه، باران کوثری اظهار کرد: این بازی یکی از هیجانانگیزترین بازیهای فوتسال بوده که تاکنون دیدم. البته من علم زیادی در مورد فوتسال ندارم اما خوشبختانه در این بازی توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و نایب قهرمان جهان را شکست دهیم.

کوثری در مورد ورزش بانوان ایران نیز توضیح داد: فکر میکنم این حق طبیعی بانوان این کشور است که به سالنها وارد شوند و رشتههای مورد علاقه خود را از نزدیک تماشا کنند و هیچ کس نباید برای ورزش زنان تصمیم بگیرد که حضور زنان در سالنهای ورزشی اشتباه است یا غلط. خود بانوان میتوانند در این باره تصمیمگیری کنند. مسئولان نیز این اجازه را باید به آنها بدهند.

او افزود: البته خود بانوان نیز باید در این مورد فعالتر شوند و با حضور در سالنهای ورزشی علاقه خود را به ورزش نشان دهند تا شاید شرایط برای سالهای بعد بهتر شود.

بازیگر سینمای ایران در مورد تاثیر آخرین فیلم خود (عرق سرد) بر روی ورزش بانوان نیز توضیح داد: خیلی خوشحالم که این فیلم توانست وظیفه اجتماعی خود را نیز به نحو احسن به جا آورد.

خانم سیاوشی (نماینده مجلس) نیز بعد از تماشای این فیلم اظهار کرد: تلاش میکنیم اصلاحاتی را در راستای تحقق حق بانوان از جمله در ورزش و مسائل فرهنگی و اجتماعی مانند حضانت فرزند و خروج از کشور، صورت گیرد.

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی