نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نصرا... عبداللهي از بردي كه استقلال در مسقط به دست آورد خوشحال و راضي به نظر مي‌رسيد.

عبداللهی: تيام ثابت كرد چرا در ايتاليا توپ زده

 سرپرست باتجربه استقلال خوشحال و معتقد بود اين برد در بهترين موقعيت براي اين تيم رقم خورده است. او با خبرورزشي حرف زد.

*بازي مهمي را برديد؟

فكر نميكنم اينگونه باشد. براي صعود بايد همه ديدارها را با بهترين نتيجه تمام كرد. البته در گروهي كه استقلال قرار گرفته تيم ضعيف نداريم و همه خوب هستند. العين هم تيم خوبي است كه همين الهلال نتوانست شكستش بدهد و با الريان هم مساوي كرد. با اين همه بهتر است بگوييم دومين بازي مهم اين گروه را با برد تمام كرديم.

* به صعود اميدوار هستيد؟

قبلاً هم گفتم تا روز آخر نميتوان گفت كدام تيم در اين گروه ميتواند صعود كند. كار براي هر چهار تيم سخت است و نميتوان جلو جلو وعده داد. البته ما از دو بازي 4 امتياز گرفتيم كه برايمان خوب است.

* در ابتداي بازي چرا الهلاليها دور دايره زمين نرفتند تا يك دقيقه سكوت را كنار بازيكنان استقلال انجام باشند؟

حتماً مديران باشگاهشان به آنها اين دستور را داده بودند. چيزي از ارزشهاي استقلال كم نشد. فقط آنها بودند كه اخلاق را باختند. البته نتيجه را هم واگذار كردند.

* گفتند در اين دو بازي استقلال با گل به خودي رقبايش امتياز گرفته است. اين پرسش را چطور پاسخ ميدهيد؟

گل به خودي را در چه حالتي به ثمر ميرسانند؟ وقتي تيم مقابل تحت فشار است اين مدلي گل ميخورد. اينقدر مدافعان دستپاچه كار ميكنند كه دروازه خودشان را باز ميكنند. استقلال از ابتداي بازي دروازه الهلال را تحت فشار گذاشته بود و وقتي نيمه آغاز شد باز هم دست بالا با ما بود كه اين اتفاق افتاد و جاي تبريك دارد كه تيام تا اين اندازه توانست براي استقلال مفيد باشد.

* مامه تيام را چطور بازيكني ديديد؟

او تازه براي اولين بار در مسقط فيكس شد. قطعاً با بازيهاي بيشتر از اين هم بهتر ميشود. او يك بازي فيكس بود و يك گل ساخت و قطعاً در ادامه تواناييهايش را بيشتر نشان ميدهد. بيدليل كه در ايتاليا بازي نكرده است. هنوز از نظر بدني كمي كار دارد كه به زودي آن هم برطرف ميشود.

* نايدنوف چطور؟

او هم بازيكن خوبي است. او را در تمرينات روزهاي قبل از بازي با الهلال ديدم. خيلي سرعتي و با دقت پاسكاري ميكند. شكر خدا محسن كريمي هم رسيد و از اين نظر هم تا حدي خيال شفر راحت است.

* اين برد براي بازي با فولاد چقدر مؤثر است؟

هم براي بازي با فولاد و هم شهرآورد خوب شد كه الهلال را شكست داديم. البته تيم قبل از بازي هم روحيه بالايي داشت و اينقدر در تمرين بگو و بخند داشتيم كه باور نميكنيد. روحيه تيم خيلي خوب است و اميدوارم با اين روند در دو ديدار بعد در ليگ برتر هم نتيجه لازم را بگيريم.

* بازي با فولاد را چطور پيشبيني ميكنيد؟

بازي سختي است. البته شفر در قطر بازيهاي آناليز شده فولاد را ديد. با اين همه مسابقه دادن در اهواز كار آساني نيست. اميدوارم از اهواز هم با دست پر برگرديم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی