نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال می گوید این تیم با هدایت سرمربی آلمانی اش، اعتماد به نفسی را که از دست داده بود را دوباره بدست آورد.

موسوی: استقلال با هدایت شفر یک تیم آماده است

به گزارش خبر ورزشی، سید علی موسوی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت این تیم پیش از مصاف با فولاد گفت: از وقتی شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته، این تیم روند رو به رشدی را داشته است و بازی به بازی بهتر می شود. در لیگ داخلی استقلال منسجم عمل می کند و ا«با اعتماد به نفس بالا در رقابتها حاضر می شود. آنها الان به بالای جدول رسیده اند و در رقابت های آسیایی هم در حد نام استقلال کار کرده اند.
او افزود: به هرحال تیم های عربی خرج های بزرگی می کنند و بازیکنان خوبی به خدمت می گیرند. من جایی گفته بودم که اگر تیم های ایرانی مقابل تیم های عربی ناکام بمانند، نباید به آنها خُرده گرفت. به هرحال فوتبال ایران 15- 10 سال است که درجا زده و تیم های عربی پیشرفت محسوسی کرده اند. فوتبال ما متاسفانه نسبت به شرق آسیا هم خیلی عقب افتاده است. بازیکنان ایرانی با تعصبی که دارند و به کمک هواداران تاکنون مقابل تیم های عربی بازی کرده اند و من فکر می کنم همین تعصب را بازیکنان استقلال همراه با برنامه ریزی دقیق کادر فنی مقابل الهلال به نمایش گذاشتند و موفق شدند.
پیشکسوت استقلال درباره مصاف آبی ها با فولاد خوزستان بیان کرد: استقلال در اهواز معمولا بازی های خوبی ارائه می کند. خوشبختانه شفر مربی حرفه ای است و حتما برنامه ریزی لازم را داشته است تا بازیکنان خستگی بازی با الهلال را نداشته باشند. او بازیکنان آماده دارد و برخلاف برخی مربیان روی 11 نفر سرمایه گذاری نمی کند. او فشار یکسانی را به تیم می آورد و من دلواپسی خاصی برای مصاف با فولاد ندارم چون استقلال تیمی آماده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی