نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی و علی کریمی پیش از بازی سپیدرود رشت و سایپا با هم خوش و بش کردند که به آشتی تعبیر شده است و سرمربی تیم سایپا هم گفته با علی کریمی قهر نبوده است که با هم آشتی کنند.

به بهانه خوش و بش کریمی و دایی

به گزارش خبر ورزشی، قرار نیست همه ستاره های فوتبال با هم صمیمی باشند. در فوتبال حرفه ای هم این چنین است. حتی بازیکنانی که سال های سال در کنار هم بازی می کنند بعد از خداحافظی از فوتبال از هم فاصله می گیرند. علی دایی و علی کریمی هم می توانند این چنین باشند. اما کمترین انتظار از هر دو این هست که بهم احترام بگذارند. به خصوص الان که در کسوت مربیگری هستند.
فیفا توصیه ای دارد به مربیانی که در کلاس های مربیگری شرکت می کنند. هیچ گاه در مورد همکار خود حرف نزنید مگر اینکه نیت به تعریف از او دارید.
علی دایی یک طور فکر می کند و علی کریمی طور دیگر. تزهای این دو با هم فرق دارد. این بدون اشکال است. اما اصلا قابل درک نیست این ستاره ها را رودرروی هم ببینیم.
فوتبال به علی دایی احترام می گذارد. هم چنین علی کریمی. این دو هم باید به فوتبال احترام بگذارند. تضاد فکری دلیل بر دشمنی نیست و علی دایی و علی کریمی هر یک می توانند راه خود را در فوتبال طی کنند. حتی به زعم اینکه علی دایی فکر کند راهی که می رود درست است و علی کریمی هم مثل علی دایی چنین باوری داشته باشد.
همه ما در موقعیت امتحان هستیم نه قضاوت.
پیش تر هم گفته بودیم. ستاره ها مثل هم نیستند و مثل هم فکر نمی کنند و شاید هم نتوانند کنار هم باشند. می توانند هر یک مسیر جداگانه ای انتخاب کنند اما تفاوت در مسیرها بهانه ای برای رودرروی هم قرار گرفتن نیست.
علی دایی جای علی کریمی را تنگ نکرده و همین طور علی کریمی خطری برای علی دایی محسوب نمی شود. هیچ دلیلی برای دشمنی وجود ندارد اگر هیچ دلیلی برای دوستی وجود نداشته باشد.
علی دایی و علی کریمی قهر نبودند که با هم آشتی کنند. این را علی دایی گفته. ما هم باور داریم این چنین است...
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی