نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم قرعه‌کشی پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین برگزار شد.

قرعه کشتی‌گیران ایرانی ۵ وزن دوم تورنمنت اوکراین

به گزارش خبرورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم قرعهکشی پنج وزن دوم رقابتهای بین المللی کشتی جام مربیان و کشتیگیران برتر اوکراین امشب (جمعه)  برگزار شد که نتایج قرعهکشتیگیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 79 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند، امید حسن تبار در دور اول به مصاف آرون کانوا از ایتالیا میرود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان الکس درینگر از آمریکا و جاکو ماکاراشویلی از گرجستان مواجه میشود

محمد متقی نیا نیز پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف دمیتری تکاچنکو از اوکراین میرود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان حورهی کاسای از اوکراین و بخیتخانولی از ازبکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی در دور اول با ارشک محبی دیگر نماینده کشورمان کشتی میگیرد و برنده این دیدار در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان گیوا چیخالادزه از اوکراین و ایراکلی متسیتوری از گرجستان میرود. در این وزن 22 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 125 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند یداله محبی در دور نخست با دنیس ماتیکو از اوکراین کشتی میگیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ویتالی پیاسنیاک از بلاروس و داوم برادلی از آمریکا میرود. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان نیز در سمت دیگر گروه این وزن حضور دارد.

کشتی فرنگی:

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با ویتالی کوچ از اوکراین مصاف میدهد و در صورت شکست این حریف در دور بعد با برنده ندیراف از قزاقستان و سیرو روسو از ایتالیا کشتی خواهد گرفت. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

مراسم وزنکشی اوزان فوق صبح فردا (شنبه) برگزار و مسابقات آن نیز از ساعت 11:30 به وقت ایران آغاز میشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی