نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانوی پارا کماندار ایران از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک نامزد دریافت جایزه بین‌المللی روز زن شده است؛ خبری که زهرا نعمتی را شگفت زده کرده و وی آن را افتخار بزرگی برای زنان ایران می ‌داند.

نعمتی: زنان ایرانی می‌توانند بهترین باشند

به گزارش خبرورزشی،زهرا نعمتی با بیان این مطلب گفت: این انتخاب برای من خیلی شگفت انگیز و جالب بود، چون از کشوری انتخاب شدهام که علیه زنانش تبلیغات منفی میشود و عنوان میکنند در ایران حقوق زن رعایت نمیشود و بانوان شرایط خوبی ندارند.

پاراکماندار طلایی افزود: با وجود همه این تبلیغات منفی، برای دریافت جایزه بهترین زن دنیا نامزد شدهام و این امر برای من افتخار خیلی بزرگی است. این اتفاق به نظر من پیامهای زیادی برای بسیاری از زنان دنیا دارد تا نشان دهد زنان ایرانی میتوانند بهترین باشند و به عنوان الگو به دنیا معرفی شده و باعث افتخار کشورشان و زنان دنیا باشند.

نعمتی در پایان گفت: این اتفاق انعکاس سیاسی، اجتماعی و خانوادگی وسیعی دارد. نمیدانم چرا مرا انتخاب کردهاند شاید به دلیل موفقیتهای پی در پی و دفاعی که از حقوق زنان در کشورم و سازمان ملل داشتهام، در این انتخاب تاثیرگذار بوده است.  به هر حال از این اتفاق خیلی خوشحالم؛ این افتخار متعلق به تمام زنان ایران است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی