نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال تیم سرعتی و خوبی دارد اما من فکر می‌کنم قدرت پرسپولیس در دربی به این تیم می‌چربد.

پروین: هیچ تیمی مثل استقلال اینقدر سرعتی بازی نمی کند!

به گزارش خبر ورزشی، علی پروین در مورد دربی ۸۶ و شانس استقلال و پرسپولیس برای برد در ابن مسابقه صحبتهای زیر را انجام داد:
* فردا هشتاد و ششمین دربی پایتخت برگزار خواهد شد و نام شما با نام دربی همیشه عجین است.
به هر حال مردم ۵-۶ ماه منتظر این بازی میمانند و دوست دارند که تیم مورد علاقه خودشان برنده شود. این بازی از قدیم حساس و مهم بوده و امیدوارم که فردا یک دربی خوب و جذاب شاهد باشیم و مردم چه کسانی که به استادیوم میروند و چه افرادی که از خانه این بازی را میبینند از دیدن دربی لذت ببرند.
*شما شرایط این دو تیم را چطور میبینید؟
به نظرم هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. هم پرسپولیس و هم استقلال با بهترین شرایط روحی روانی وارد دربی خواهند شد. این دو تیم با برد به دربی میآیند و همین مسئله باعث میشود تا حدس بزنم بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود.
*ارزیابی شما از وضعیت پرسپولیس و همچنین استقلال در این بازی چه خواهد بود؟
به نظر من قدرت پرسپولیس در این بازی به استقلال میچربد البته باید بگویم که استقلال تیم بسیار خوبی است اما نظرم این است که قدرت شاگردان برانکو به شاگردان شفر میچربد.
*نظر شما در مورد استقلال چیست؟
به نظر من استقلال این روزها تیم بسیار خوبی است که سرعت بازی بسیار زیادی دارد. فکر نمیکنم در ایران تیمی سرعت فوتبالش به اندازه استقلال بالا باشد. آنها آنقدر سرعتی بازی میکنند که با چند ضربه توپ را به محوطه جریمه حریف میآورند و همین مسئله باعث قدرت آنها شده است. بدون شک استقلال رقیب گردن کلفتی برای پرسپولیس خواهد بود.
*فکر میکنید دربی فردا گل خواهد داشت؟
به نظرم اگر در بازی فردا یک گل رد و بدل شود بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود. اگر بخواهند با احتیاط بازی کنند بازی مساوی میشود.
*وضعیت روحی پرسپولیس را چطور ارزیابی میکنید؟
روحیه پرسپولیس بسیار خوب است. البته استقلالیها هم با روحیه به این بازی میآیند. آنها الهلال عربستان را شکست دادند و ۴ گل به فولاد خوزستان زدند. به نظرم هر دو تیم با روحیه بسیار خوبی به دربی میآیند و به همین دلیل بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود. فکر میکنم دو تیم فوتبال راحتی را انجام دهند چرا که استقلال میداند که قهرمان نمیشود و پرسپولیس هم میداند که قهرمان است و این مسئله باعث خواهد شد تا شاهد حواشی گذشته نباشیم. استقلال به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی است و پرسپولیس هم خیالش از قهرمانی راحت است. این مسئله باعث میشود دو تیم با استرس کمتری بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی