نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بيست‌وپنجم ليگ هفدهم، پنج‌شنبه 10 اسفند 96، ساعت 15:00، ورزشگاه تختي جم داور: حميد حاج‌ملك، كمك‌ها: علي ميرزابيگي و رحيم حاجيلو

پارس جنوبی جم – ذوب‌آهن اصفهان/  سوار بر لنج آسيايی

به گزارش خبرورزشی،شگفتانگيزهاي اين فصل ليگ برتر با افت فاحشي كه در نيمفصل دوم پيدا كردند نه تنها اختلاف امتيازي و يكهتازي در صدر جدول را از دست دادند بلكه تا پله چهارم سقوط كردند تا مهدي تارتار و شاگردانش بيشتر از هميشه زنگ خطر را بشنوند. پارسيها كه اميدوار هستند در اولين تجربه حضور در ليگ برتر بتوانند با رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان سال رؤيايي را رقم بزنند امروز در تقابل با يكي از جديترين رقباي خود در اين راه تنها چشم به بردي خانگي دوختهاند. جميها در نيمفصل دوم هنوز طعم برد در خانه را نچشيدهاند تا از اين حيث صاحب ركوردي تلخ شوند به همين خاطر انگيزه شكستن اين ركورد و بازگشت به مسير برد ميتواند اميدها براي طرفداران پارس جنوبي را به بالاترين حد خود برساند. جميها در نيمفصل دوم هنوز نتوانستهاند به آن ثباتي كه در هفتههاي ابتدايي داشتند، برسند تا جزو معدود تيمهايي لقب بگيرند كه با گذشت زمان بيشتر از هم دور شدند تا هماهنگ با اين وجود تارتار اميدوار است همچون بازي رفت بتواند از اين سد آهني هم با سلامت عبور كند اما اصفهانيها امروز تنها با هدف گرفتن انتقام شكست در اولين دوئل تاريخ خود با جميها راهي سواحل خليج فارس شدند تا سوار بر لنج به سوي قطعي كردن سهميه آسيا در فصل آينده پيش بروند. ذوبيها که در ادامه بهره بردن از «قلعه تايم» هفته قبل به بردي ارزشمند برابر پديده رسيدند تا نشان دهند هيچ بحراني ندارند، امروز با در اختيار داشتن تمامي مهرههاي كليدي با كمترين محروم و مصدوم مقابل پارس جنوبي جم صفآرايي ميكنند تا در آستانه جدال حساس آسيايي با حريف اماراتي هم جايگاه دومي را تثبيت كنند هم اينكه با روحيه بالا در چالش آسيايي حاضر شوند. قلعهنويي كه خوب ميداند برتري در جم ميتواند سكوي پرتابي باشد براي او و تيمش در راه آسيايي شدن، امروز تنها چشم به برد دارد.

چهرهها

محسن فروزان، دروازهبان پارس جنوبي، در بازي رفت با عملكرد فوقالعاده خود مقابل مهاجمان ذوبآهن يكي از دلايل اصلي شكست حريف اصفهاني بود. فروزان كه سابقه شاگردي قلعهنويي را نيز در كارنامه دارد امروز هم با انگيزههايي كه دارد ميتواند چهره اصلي جميها لقب بگيرد.

زوج خط حمله ذوبآهن را ميتوان چهرههاي اصلي بازي امروز قلمداد كرد. تبريزي و كيروش استنلي با هماهنگي و شناخت كامل از خصوصيات يكديگر در اين هفتهها با گلزنيهاي خود نقش بسزايي در اوجگيري ذوبآهن داشتند و امروز در جم اميدوار به تكرار گلزني هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی