۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خواهان بیرون کردن هواداران معترض از محل تمرین امروز سرخپوشان شد.

درخواست پیروانی برای بیرون کردن هواداران از ورزشگاه

به گزارش خبر ورزشی، تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس تحت تأثیر اعتراض شدید هواداران این تیم قرار داشت و این اعتراضها تا حدی شدت پیدا کرد که افشین پیروانی از اطرافیان این تیم خواست آنها را از ورزشگاه بیرون کنند و همین امر کافی بود تا صدای اعتراض هواداران بلندتر و خواهان این شوند که یکی به آنها جواب بدهد پرسپولیس چرا دربی را با آن شکل باخت.
نکته جالب توجه اینکه لیدرهای باشگاه پرسپولیس در جمع این 200 نفر هوادار معترض دیده نمیشدند. آنها با فریادهایی که در ورزشگاه شهید کاظمی سر میدادند به عملکرد بازیکنان علیالخصوص محسن ربیعخواه اعتراض داشتند و حرفشان این بود که چرا بازیکنان خوب باید روی نیمکت بنشینند و پرسپولیس با آن ترکیب عجیب در دربی به میدان برود.
برخی از این هواداران فحاشی هم میکردند که پیروانی از این موضوع شاکی شد و از آنها خواست هرگز به بازیکنان بیاحترامی نکنند، چرا که در آن صورت با این افراد برخورد خواهد شد. پیروانی خیلی سعی کرد هواداران را آرام و دقایقی با آنها صحبت کند، اما پرسپولیسیهای معترض در اوج عصبانیت مدام تأکید داشتند که چرا دربی را باختند، در صورتی که با یک مساوی هم میتوانستند جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی برپا کنند.
در عکس زیر بخشی از اعتراض هوادارن پرسپولیس به بازیکنان و مربیان این تیم را ملاحظه میکنید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی