نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: فردا فقط اگر از اینکه روی جنازه ما رد شوند و گرنه ما باید سه امتیاز را بگیریم.

ویسی: برای سه امتیاز باید از روی جنازه ما رد شوند

به گزارشخبر ورزشی، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت تهران،گفت: با توجه به شرایط جدول و اوضاعی که داریم یک بازی مهم در پیش داریم که نقش مرگ و زندگی و شاید بالاتر را داشته باشد. به تیم فقط وعدههای پوچ داده شده است. بازیکنان به خاطر مردم خوزستان بازی میکنند و هم قسم شدند که امتیاز خوب بگیریم و برای آینده وضعیتمان را بهبود ببخشیم.
سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: ما 8-9 امتیاز دیگر میخواهیم و به کسب آن نیاز مبرم داریم. بازیکنان صحبت کردیم و تمرکزمان فقط روی کارمان است تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم. مطمئنا این اتفاق رخ خواهد داد. نفت بازیکنان با تجربه زیادی دارد. آنها از لحاظ مهره خوب هستند. این تیم از لحاظ روانی خوب نبود که با بهبود این شرایط وضعیتش بهبود پیدا کرد. نفت سالهای گذشته با هر مربی شرایط خوبی داشت و به دلیل شرایط روحی دچار مشکل شدند. با گلمحمدی، ابراهیم زاده، منصوریان و فرکی شرایط خوبی داشتند اما به دلیل شرایط بد روانی چند وقتی با مشکل روبهرو شدند.  آنها خودشان را جمع کردند اما این بازی بازی  بسیار مهم است. فردا فقط اگر از اینکه روی جنازه ما رد شوند و گرنه ما باید سه امتیاز را بگیریم.
ویسی در ادامه در مورد اینکه چرا آنقدر رقابت بین تیمها با فاصله کم دنبال میشود، خاطرنشان کرد: بازیکنان در همه تیمها تقسیم شدند و شرایط تمام تیم ها خوب است. این یک چشم انداز خوب است. همه تیمها بازیکنان جوان و با تجربه خوبی دارند. همه برای جام جهانی تلاش میکنند و سعی میکنند بهترین عملکرد را داشته باشند و همین مسئله باعث شده کار سخت شود.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد شرایط مالی تیمش، اظهار داشت: پولی به ما داده نشده است. روی وعدهها ماندیم و کار میکنیم. بعید میدانم مالک باشگاه مشکلات ما را بداند. احساس میکنم چیزی که لازم است را به او نمیگویند. شناخت خوبی از مالک دارم و اگر حقایق گفته شود شرایط خوب میشود. ما شرایط خوبی نداریم. میخواهم کار فنی انجام دهیم. سه هفته است میگویم زمین چمن را رنگ کنید میگویند پول نداریم. چمن ما مثل علفزار شده و میتوانید با خانواده 13 به در بروید تفریح کنید. میگویند ماشین چمن زنی ما خراب است. میگویند ویسی باید در حیطه کاری خودش صحبت کند بازیکن ما را همراه با همسرش از مهمانسرا  بیرون کردند و میگویند در حیطه کاری خودت صحبت کنید. این حیطه کاری ما است. شما حیطه کاری خودتان را بلد نیستید.  قرار بود تیم پنجشنبه به تهران برود و این کار جمعه انجام شد این حیطه کاری من است. هیچ چیز در باشگاه ما سرجایش نیست. در باشگاه ما فقط دروغ و کلک است. مطمئن هستم مالک باشگاه از شرایط بی خبر است و گرنه از این مسائل جلوگیری میکرد. بازیکنان همه چیز را میدانند یک روز با سند این حرف را میزنم. میگویم چرا بازیکن را از مهمانسرا بیرون کردید آنوقت میگویند فامیلهای ویسی در تیم هستند. در تمام دوران مربیگری و بازگیریام یک فامیل من را پیدا کنید که دور تیم آمده باشد. اگر هم کسی آمده پول چایی که خورده را هم خودم دادم. آنقدر پول دارم که پول چایی دوستانم را بدهم. آنقدر انسان هستم که بعد از قهرمانی خانهام رو فروختم پولش را به ملت دادم و بی خانه میگردم. نیازی به چایی شما ندارم. پسر برادرم را از تیمم خط زدم. او الان مربی شده ولی کنار خودم او را نمیآورم. شما چطور به اینجا آمدید. شما هم اگر شرکت درست کنید افراد معتمد خودتان را میآورید. من هم این کار را میکنم.  هر جای دیگری بروم هم این کادر من هست. دوست دارم و این کیف من است. شما نمیتوانید این حرف را به من بزنید.  سوال من این است که چرا بازیکن را از مهمانسرا بیرون کردید و تیمی که قرار بوده پنجشنبه بیاید را جمعه اعزام کردید.  چرا میگویید 20 بازیکن نبرید. وظیفه شما است که پول من را بدهید. یک روز با سند مسائل را اعلام میکنم.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه یکی از نمایندههای مجلس اعلام کرده مشکل تیم را میداند و اگر این مشکلات حل نشود به زودی این مسائل را بیان خواهد کرد، گفت: اگر بازرسی امروز نیاید فردا دیر است و نوشدارو بعد از مرگ سهراب میشود. دیروز با یوسفی صحبت کردم و خبرهای خوبی داد اما کافی نیست. از مسئولان محترم خواهش میکنم کاری که لازم هست را به خاطر مردم انجام دهند. اگر لازم به حضور بازرسی هست انجام دهند. اگر لازم به اعدام ویسی است این کار بشود.  اگر دروغ و دزدی شده باید جلوی آن را بگیرند. باید به خاطر مردم این کار را کرد. از استاندار عاجزانه و دست بوسانه خواهش میکنم به موضوع ورود کند.
ویسی در مورد شرایط موسی کولیبالی و اینکه آیا او برای بازی میآید، اظهار داشت: موسی نمیآید و میگویند برایش گزارش غیبت رد کنید. پول او را ندادید. بازیکن ایرانی با صحبت میآید اما بازیکن خارجی نمیآید باید تا به اینجا او 80 درصد دریافت میکردیم و فقط 30درصد گرفته است. تازه طلبکار هستیم و میخواهیم از او شکایت کنیم. سرپرست ما را بردند و میخواهند او را جریمه کنند که چرا داییاش فوت کرده به تهران نیامده است. ما انسان هستیم و احساس داریم. او را به خاطر نیامدن میخواهند جریمه کنند. دایی او فوت کرده و نیامده است. این داستانهایی است که باید در مورد آن صحبت کنیم. دعا کنید تیم بماند به موقع در این مورد صحبت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی