نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نساجی مازندران اعلام آمادگی کرد هزینه‌ تست دوپینگ تمام بازی‌های لیگ دسته اول را تا پایان فصل تقبل خواهد کرد.

اعلام آمادگی نساجی برای پرداخت هزینه دوپینگ

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از باشگاه نساجی، این روزها بحث دوپینگ در مسابقات لیگ اول به شکلی مطرح شده که صدای اکثر مربیان را در آورده است. مربیان مختلف تیمهای لیگ دسته اول در تمامی اظهاراتشان در مورد این عمل ناجوانمردانه و غیر ورزشی صحبت میکنند و این در حالی است که گفته میشود یکی از بازیکنان تیمهای بالانشین لیگ دسته اول از بازیکنی در ترکیب تیم خود استفاده میکرده که تست دوپینگ وی مثبت اعلام شده است.
علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن انتقاد از وضعیت کنونی گفت: پدیده دوپینگ متاسفانه وجود دارد ولی اراده ای جدی برای مبارزه با آن به چشم نمی خورد. برهمین اساس باشگاه نساجی برای پاکسازی فوتبال از پدیده زشت دوپینگ  به صورت رسمی اعلام میکند حاضر است هزینه تست دوپینگ تمامی تیمهای حاضر در مسابقات تا پایان فصل را متقبل شود تا تمامی تیمهای در فضایی کاملا جوانمردانه به مصاف یکدیگر بروند .
وی افزود: به عنوان یک باشگاه فرهنگی و ورزشی این پیشنهاد را به سازمان لیگ ارائه میکنیم زیرا معتقدیم ورزش باید ترویج کننده فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه باشد.
امیری تاکید کرد:متاسفانه ما هم شنیدهایم که تست دوپینگ یک بازیکن یکی از تیمهای لیگ دسته اول مثبت اعلام شده و جالب است که هر روز عنوان میشود تست دوپینگ بازیکن نامبرده مربوط به یک تیم مازندرانی است. اگر این گونه است ما هم مایل هستیم هر چه سریعتر نام بازیکن مورد نظر اعلام و برخورد قانونی با باشگاه و بازیکن مربوطه اعمال شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی