نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا اواخر بازی آلکمار و اکسیلسیور همه چیز برای جهانبخش عالی پیش رفته بود. زمینه‌ساز گل اول تیم او بود. به سمت دروازه شوت زد و پس از برخورد با بازیکن حریف وارد دروازه شد. پیش از پایان نیمه اول هم، باز از راست نفوذ کرد و این بار از زاویه بسته دروازه حریف را گشود. در نیمه دوم هم علیرضا تلاش زیادی کرد و می‌رفت که شبش عالی تمام شود ولی ناگهان آسیب دید.

خبر خوب جهانبخش بعد از مصدومیتش

به گزارش خبر ورزشی، جهانبخش پیش از پایان مسابقه، مجبور شد لنگانلنگان زمین بازی را ترک کند تا همه نگرانش شوند. پس از بازی، سرمربی تیم گفت همسترینگ این بازیکن آسیب دیده. روز گذشته هم خبرهای ضد و نقیضی درباره علیرضا منتشر شد. بعضیها نوشتند او احتمالاً 4 هفته از میادین به دور است و این یعنی دو بازی تیم ملی در فروردین ماه مقابل الجزایر و تونس را از دست داده است. این خبرهای نگرانکننده باعث شد تا سراغ خود علیرضا برویم تا او توضیحاتی در اینباره بدهد.
جهانبخش در واکنش به این سؤال که ظاهراً مصدومیتت جدی است و نمیتوانی یک ماه بازی کنی، به خبرورزشی توضیح داد: «نه اینطور نیست. چنین خبری اشتباه است. خدا را شکر پس از عکسبرداریها مشخص شد مصدومیتم جدی نیست و میتوانم خیلی زود به میادین بازگردم و بازی کنم.» جهانبخش ادامه داد: «مشکلم حاد نیست. ابتدا خودم هم فکر میکردم شاید مصدومیتم جدی است اما تنها بازی بعدی تیم را از دست میدهم. یعنی یک هفته بیشتر از میادین به دور نخواهم بود و پس از آن میتوانم دوباره به تمرینات برگردم و انشاءا... از دیدار با گرونینخن برای تیم به میدان بروم. همین که مصدومیتم طول نمیکشد، واقعاً خدا را شکر.»
بدین ترتیب علیرضا تنها دیدار با فاینورد را از دست داد. حریف امسال برخلاف سالهای قبل جزو سه تیم بالای جدول نیست ولی آلکمار برای آنکه همچنان رقیب جدی آژاکس باشد و به نایبقهرمانی نزدیک شود، نیاز به برد دارد. علیرضا میگوید: «انشاءا... تیم این بازی خارج از خانه را با برد پشتسر میگذارد.»
علیرضا با گلی که در دیدار با اکسیلسیور زد، توانست 12 گله شود و در رده دوم جدول گلزنان قرار بگیرد. او به همراه برگیوس از فاینورد در این رتبه قرار دارد. این دو تنها یک گل از فوروارد آیندهون یعنی لوزانو کمتر زدهاند. سال گذشته که رضا شانس آقای گلی در هلند را داشت و امسال نوبت به علیرضا رسیده است. این بازیکن با آنکه فوروارد نیست از خیلی از فورواردهای لیگ بیشتر گل زده. او پاس گلهای زیادی هم داده است. علیرضا درباره آقای گلیاش میگوید: «خب من فوروارد نیستم و طبیعتاً شانس کمتری در این زمینه دارم اما امیدوارم دوباره برای تیم مثمرثمر باشم و بازیهای خوبی انجام دهم. اصلاً به آقای گلی و این چیزها فکر نمیکنم. تنها تمرکزم روی بازیهاست و امیدوارم این مصدومیتم هم زود تمام شود و بتوانم به آلکمار کمک کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی