۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل موسسه پیام درنشست مطبوعاتی روز دوشنبه ۱۴اسفند ماه ۱۳۹۶ با خبرنگاران ، با ارائه گزارشی از عملکرد سال جاری این موسسه گفت : موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام با بیش از ۵۰سال سابقه فعالیت دارای ۱۳۰هزار عضو رسمی و غیررسمی است که از خدمات آن بهره می برند.

عباسی:  آماده میزبانی مسابقات بین المللی هستیم

 به گزارش خبر ورزشی، حمید عباسی با اشاره به اینکه  ۵۲دستگاه  دولتی  وخصوصی از امکانات این باشگاه استفاده می کنند، یادآورشد: این موسسه به درآمد فکر نمی کند و به دنبال توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین شهروندان است ، باشگاه پیام درآمدهای خود را صرف توسعه می کند و با کمترین هزینه به علاقمندان خدمات ارایه می کند.

 وی اضافه کرد: بیش از ۷۰درصد افرادی را که از خدمات این موسسه استفاده می کنند، نوجوانان و جوانان هستند. موسسه با امضای قراردادهای متقابل با دیگر مراکز ورزشی در سراسر کشور خدمات به خانواده بزرگ مخابرات و ارتباطات در کل کشور از طریق قراردادهای متقابلی که با دیگر باشگاهها بسته شده است ، ارایه می کند.

به گفته وی، خدمت موسسه پیام ازساعت ۶صبح تا ۲۴ادامه دارد و استفاده از این خدمات برای عموم آزاد است.این باشگاه میزبان مسابقات مختلفی از جمله جشنواره روز ارتباطات، هفته دولت، هفته دفاع مقدس، دهه فجر، جام شهدا و همچنین المپیادهای ورزشی داخلی شرکت ارتباطات می باشد.

وی اضافه کرد: سال گذشته در المپیاد ورزشی وزارت ارتباطات شرکتها و سازمان های تابعه ۴۵۰ نفر حضور د اشتند که ۲۰۰نفر آنان را زنان تشکیل می دادند.ضمن اینکه این موسسه همچنین میزبان مسابقات ادارات و نهادهای مختلف دیگر و فدراسیون  ها و هیات ها هم بوده است.

 برای تابستان برنامه های ویژه ای جهت نوجوانان پیش بینی شده است 

عباسی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این موسسه گسترش ورزش همگانی است یادآور شد که موسسه پیام سال ۹۷ نیز همانند سال ۹۶ برنامه های ویژه ای را برای اوقات فراغت نوجوانان و دانش آموزان پیش بینی کرده است که خانواده های کارکنان و همچنین خارج از این مجموعه می توانند از آنها استفاده کنند.

وی گفت: سال گذشته در کلاس های تابستانی این باشگاه بیش از ۱۸۰۰ دانش آموز و فرزندان کارکنان و خارج از مجموعه حضور پیدا کردند این کلاس ها در رشته های شنا، فوتبال، تنیس، تیروکمان برگزار شد و کلاس های مدارس فوتبال و والیبال نیز برگزار می شود .

 به گفته وی، برگزاری برنامه های فرهنگی نیز در فعالیت های تابستانی موسسه دیده شده است که کلاس های قرآن، از آن جمله می باشد.

وی گفت: ما همچنین میزبان مسابقات ویژه موسسات خیریه بوده ایم و امسال در رشته های فوتبال و تنیس برای کمک به زلزله زدگان رقابت هایی را برگزار کردیم .

عباسی ادامه داد: با دستور وزیر  ، چاپ و انتشار اقلام تبلیغاتی بمناسبت نوروز سال ۱۳۹۷ ممنوع شده و موسسه هزینه آنها را به زلزله زدگان اختصاص می دهد.

  فعالیت های عمرانی باشگاه

مدیر عامل موسسه پیام درباره فعالیت های عمرانی پیام گفت: ساخت ساختمان زمین فوتبال چمن مصنوعی که همزمان می تواند میزبان  ۴ تیم باشد،  دایر کردن کلاس های آموزشی، بازسازی زمین تنیس و مسقف کردن زمین های تنیس از جمله فعالیت های عمرانی بود.

وی در باره دیواره صخره نوردی باشگاه پیام که میزبان مسابقات قهرمانی آسیا بود، گفت: این دیواره به دیواره جدید بولدرینگ نیز مجهز شده است و دارای اتاق قرنطینه هم می باشد

زمین چمن مصنوعی فوتبال نیز تعریض خواهد شد و به سطح استاندارد می رسد تا از مسابقات رسمی نیز میزبانی کنیم.

وی در باره راه اندازی مرکز استعدادیابی گفت: این مرکز مجهز به بهترین تجهیزات و امکانات موجود در کشور خواهد بود و انتظار می رود که از اول سال آینده شروع بکار کند

 آماده میزبانی مسابقات بین المللی هستیم

مدیرعامل باشگاه پیام در ادامه به آمادگی این باشگاه برای ارایه خدمات به نهادها و فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و گفت: ما آماده هستیم تا در صورت درخواست فدراسیون ها میزبان مسابقات مهم آسیایی و جهانی باشیم. سال گذشته نیز میزبان مسابقات قهرمانی صخره نوردی آسیا، کیک بوکسینگ جهانی و کاراته شیتوریو جهانی بودیم

وی اضافه کرد که این باشگاه جشنواره هایی را برای خانواده های کارکنان شرکت ارتباطات و همچنین اهالی منطقه برگزار کرده است تا توسعه ورزش را نیز همچنان ادامه دهد.

 محمد پارسا پرسنل شاغل این باشگاه می باشد

عباسی با اشاره به اینکه محمد پارسا فوتبالیست این باشگاه که حدود ۲۳سال قبل در جریان دیدار باشگاه پیام و گسترش تهران دچار آسیب مغزی شد، گفت: یکی از سالن های باشگاه به نام وی نامگذاری شده است و همچنین او به عنوان پرسنل رسمی این باشگاه مشغول به کار بوده  و حقوق دریافت می کند

وی ادامه داد: نامگذاری اماکن ورزشی این باشگاه به نام شهدا همچنان ادامه خواهد یافت و یکی از سالن ها به نام یکی از شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است و برای بقیه سالن ها نیز این نامگذاری صورت می گیرد.

وی اضافه کرد که حدود یک هزار نفر از قهرمانان ورزشی کشور جذب این موسسه و شرکت ارتباطات شده اندو در بخش های مختلف آن مشغول به کار هستند

وی درباره تیمداری حرفه ای باشگاه گفت: با توجه به هزینه  ها وحواشی این کار، ما صلاح دیدیم که هزینه های این بخش را به گسترش و توسعه ورزش در بین خانواده ها و مردم سوق بدهیم

در ادامه این جلسه آزاد سرایی، معاون ورزشی موسسه، حمید ناطقی مدیر فرهنگی و معصومی سرپرست حراست نیز توضیحاتی در زمینه های مختلف فعالیت خود ارایه دادند.

 گفتنی است این نشست با حضور رسانه ها و خبرگزاری های متعددی اعم از رادیو ورزش ، ایرنا ، مجله  دنیای ورزش ، ایلنا ، جام جم ، همشهری ، خبر ورزشی ، شهروند ، پیروزی ، خبر آنلاین ، چند ثانیه و.. در سالن جلسات موسسه پیام برگزار گردید که در پایان از همکاری و تعامل مطلوب خبرنگاران با این مجموعه تقدیر بعمل آمد  و خبرنگاران از مجموعه های فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام بازدید نمودند .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی