۰
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرور جپاروف که در دیدار امشب استقلال – العین در امارت از امیدهای اول وینفرد شفر در قلب خط هافبک استقلال محسوب می‌شود و در دیدار با پرسپولیس جزو 3 بازیکن مؤثر استقلال در پیروزی‌‌اش محسوب می‌شد تاکنون 4 بار روبه‌روی العین به میدان رفته است.

كارنامه موفق جپاروف مقابل العين

به گزارش خبر ورزشی، جپاروف در سال 2011 که در تیم افسی سئول در کیلیگ کره جنوبی شاغل بود در لیگ قهرمانان آسیا دو بار رودرروی این تیم به میدان رفت. سرور جپاروف در هر دو بازی روبهروی این تیم به برد دست یافت. او در مجموع هر دو بازی 117 دقیقه در میدان بود. هافبک استقلال در دیدار رفت 90 دقیقه در ترکیب تیمش بود. مسابقهای که در سئول انجام شد و در نهایت با برد یک بر صفر تیم جپاروف به پایان رسید. او چند هفته بعد در دور برگشت در عین امارات هم از دقیقه 63 به میدان رفت تا 27 دقیقه فرصت بازی داشته باشد. افسی سئول در دیدار برگشت هم العین را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت تا دومین برد جپاروف روبهروی نماینده قدرتمند امارات رقم بخورد.

آخرین رویارویی

هافبک ازبکستانی استقلال دو سال پیش در فصل 2016 لیگ قهرمانان آسیا در چنین ایامی دو بار دیگر روبهروی العین به میدان رفت اما این بار در لباس تیم لوکوموتیو تاشکند. جپاروف در هر دو دیدار در ترکیب ثابت بود و 180 دقیقه روبهروی العین حضور داشت. او در بازی رفت در تاشکند نتیجه تساوی بدون گل مقابل این تیم را تجربه کرد و در بازی برگشت در امارات یک بر صفر (با گل کایو بازیکن برزیلی العین) طعم شکست را چشید. حالا او با لباس استقلال پنجمین رویارویی با العین را تجربه خواهد کرد. او با نتایج قبلی از 4 بازی با این تیم 7 امتیاز کسب کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی