۰
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیر قلعه‌نویی را خیلی دوست دارم و در تراکتورسازی هم با او کار کرده‌ام.

رحمانی: قلعه‌نویی را خیلی دوست دارم

به گزارش خبر ورزشی، بختیار رحمانی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل الوحده امارات گفت: تلاش میکنیم هفته آینده هم دست پر از امارات برگردیم، البته الوحده تیم خوبی است.
وی در مورد تغییر پستش در ترکیب ذوبآهن گفت: من در پست خودم بازی کردم. امیرخان به من میگوید پرس کنم و من هم برای پرس کردن بازیکنان حریف جلو میروم، اما در جای خودم بازی کردم. تمام تلاشم را میکنم که در هر بازی برای تیم مفید باشم. امروز همه تیم خوب بودند و من هم بازی خوبی انجام دادم. توانستیم خواستههای کادر فنی را در زمین اجرا کنیم.
رحمانی در مورد بازی برگشت گفت:بازی سختی داریم اما با تدبیر بهتر میتوانیم در امارات هم خوب نتجه بگیریم.
بازیکن تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان در مورد اینکه چرا گلزنی نمیکند، افزود: چند بازی است که فقط به تیر دروازه میزنم. انشاءالله بخت من هم باز میشود. امروز هم توپم به تیر دروازه خورد. انشاءالله در بازیهای بعدی.
وی در مورد اینکه قلعهنویی بین دو نیمه بر سر او خیلی فریاد کشید، گفت: نه اصلاً اینطور نیست من در تراکتورسازی هم با قلعهنویی بودهام. او هرچه به بازیکنان میگوید استرسزا نیست. قلعهنویی را خیلی دوست دارم، هرچه میگوید هم درست است. در یک صحنه من میخواستم به توپ ضربه بزنم که بازیکن همتیمیام گفت توپ را رها کن تا من بزنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی