نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی هیرنفین پس از گلزنی در دیدار تیمش مقابل ویلم گفت:من از وضعیت کنونی خودم راضی هستم. این همان سطح بازی است که می‌خواستم به آن برسم.

قوچان‌نژاد: دلیل افتم در نیم فصل اول فوتبالی نبود

به گزارش خبر ورزشی، به نقل از سایت ELF Voetbal هلند، رضا قوچان نژاد موفق شد در آخرین دیدار هیرنفین مقابل ویلم گلزنی کند و گل دوم تیمش را زد تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع هیرنفین به پایان برسد.
رضا در مورد شرایط کنونی خود گفت: من از وضعیت کنونی خودم راضی هستم. این همان سطح بازی است که میخواستم به آن برسم. احساس می کنم دوباره متولد شدم. تفاوت بازی من با نیم فصل اول کاملا مشخص است.
وی افزود: همه چیز در نیم فصل باعث شد تا من عملکرد خوبی نداشته باشم. ترجیح می دهم درباره آن صحبتی نکنم اما اتفاقات افتاده در آن برهه به بازی من تاثیر زیادی گذاشت. آن موضوع نگران کننده ای بود زیرا اصلا به فوتبال ربطی نداشت و من خوشحالم که اکنون آن موضوع دیگر تمام شده است.
رضا در پایان گفت: تمرکز من دوباره برگشته است. بار دیگر احساس آزادی میکنم و این دلیل عملکرد خوبم است. من ۶ ماه اول فصل را با چیزهای دیگری مشغول بودم و با آنها درگیر بودم. باشگاه می داند که من درباره چه چیزی صحبت می کنم. آنها به من زمان دادند تا در این کار موفق شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی