۰
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در انتخاب مرد سال فوتبال ایران، وقتی پای گزینه‌های قرمز و آبی به میان می‌‌آید طبعاً احساساتی که برای این رنگ‌ها وجود دارد منطق را کمرنگ می‌کند.

سامان قدوس‌‌؛ گزینه‌ای که دیده نشد!

به گزارش خبر ورزشی، مرد سال فوتبال ایران واقعاً چه کسی است؟ همین گزینههایی که انتخاب شدند؟ آیا فکر نمیکنید در این باره کمی احساساتی عمل کردیم؟
مرد سال فوتبال ایران یعنی یکی مثل علیرضا جهانبخش یا سامان قدوس که در هر زمینه موفقیتش در فوتبال تابلو بوده؛ جهانبخش که کل سال ۹۶ چه در عرصه ملی و چه باشگاهی عالی بود و جای تردیدی در شایستگی خود برای کسی نگذاشت. یا حتی سامان قدوس که نیم بیشتر سال زیر ذرهبین ایرانیها نبود اما درخشش این بازیکن در لیگ سوئد و تعریف و تمجید آرسن ونگر از مهاجمی که همه میدانند آیندهای درخشان دارد، حضور مثبت قدوس در تیم ملی ایران و محبوبیت فوقالعادهاش در تیم اوسترسوندس را تکمیل کرد.
قدوس بازیکنی موفق در اروپاست که وقتی ونگر از او تعریف میکند یعنی به زودی سامان را در یک لیگ مهمتر خواهیم دید. درست مثل جهانبخش که او هم از ناپولی و لیگهای بزرگ خواهان دارد.
در تیم ملی ایران اما این بار شک نداریم کارلوس کیروش از قدوس به عنوان یکی از بازیکنان ثابت استفاده میکند. سامان قدوس از هر نظر که فکر میکنید شایسته عنوان مرد سال است باز هم مثل جهانبخش اما بین 8 گزینهای که وجود داشت قدوس کمترین رأی را آورد؛ رأی 6/2 درصدی به قدوس نشان میدهد نظرسنجیهایی که صورت میگیرد به دلیل محبوبیت بیاندازه پرسپولیس و استقلال در فوتبال ایران از اعتبار میافتد؛ این رنگها باعث میشوند تا گزینههای دیگر دیده نشوند. افسوس...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی