نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر فکر می‌کنید پرونده مانوئل ژوزه بسته شده و باشگاه از «شر» این پرونده عظیم رها شده، باید در تفکرات‌‌تان تجدید نظر کنید.

گره جديد در پرونده ژوزه

به گزارش خبر ورزشی، دیروز با یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در مورد دردسر جدید پرونده مورد اشاره به صحبت پرداختیم. این فرد به ما گفت: «متأسفانه با اینکه پرداختیهای ما به ژوزه تمام شده و حتی حق جابهجایی پول بین دو بانک ایرانی و پرتغالی و جریمه دیرکرد در بازه زمانی تعیین شده را نیز پرداخت کرده بودیم اما از آن پرونده، بدهی جدیدی بیرون آمد که گریبانگیرمان شد.»
این فرد ادامه داد: «در پاسخ به شکایت مانوئل ژوزه، باشگاه با مدیریتهای مختلف نیز، سه بار از این مربی شکایت کرده بود و هر بار، شکایتها به دادگاه حکمیت ورزش یا همان دادگاه CAS میرفت. این امر، یک هزینه دادرسی جداگانه نسبت به هزینه شکایت از مانوئل به کمیته تعیین وضعیت را روی دست باشگاه میگذاشت. حالا از آخرین شکایت ما به CAS بابت پروندهای که گفته شد، بدهی 130 میلیون تومانی (حدود 28 هزار دلار) باقی مانده که باید هرچه زودتر به حساب فیفا واریز کنیم. البته همانطور که گرشاسبی اعلام کرد، به شدت تحت تأثیر تنگناهای مالی هستیم و باید دنبال منابع درآمدزایی برای یافتن راهی جهت تسویه حساب با دادگاه CAS باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی