نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در نخستین دیدار فینال لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه در خانه والیبال موفق شد تیم خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و گام بلندی برای کسب سومین قهرمانی متوالیش بردارد.

پیروزی دشوار بانک سرمایه برابر خاتم

به گزارش خبر ورزشی، دور رفت مرحله پایانی لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۷ با برگزاری دیدار تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان و در حضور ۱۰۰۰ تماشاگر و همچنین ایگور کولاکویچ و با قضاوت محمد شاهمیری آغاز شد و در پایان بانک سرمایه که سومین حضور متوالیش در فینال لیگ برتر را تجربه می کرد، موفق شد برابر تیم شگفتی ساز خاتم در دیداری سخت با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست یابد و با کسب نخستین بردش در فینال گام بلندی برای کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی برداشت.
بانک سرمایه که پس از ایستادن در رده نخست دور گروهی در مراحل حذفی موفق شد تیم های هاوش گنبد و پیکان تهران را از پیش رو بردارد و پا به دیدار پایانی بگذارد در نخستین دیدار از این مرحله با وجود اینکه دو بر یک عقب افتاد توانست ترمز خاتم اردکان شگفتی ساز را بکشد و ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۹، ۲۴-۲۶، ۲۵-۲۷، ۲۵-۱۵ و ۱۵-۱۱ خیز بلندی برای هت ریک در کسب عنوان قهرمانی لیگ بردارد.
در سوی مقابل شاگردان عباسعلی میرحسینی که در دور گروهی در رده هفتم قرار گرفته بودند و تا پیش از آغاز مرحله حذفی حتی خوشبین ترین هوادار خاتم هم پیش بینی حضور این تیم در فینال را نمی داد موفق شد تیم های سایپا تهران و شهرداری تبریز را در مراحل حذفی از پیش رو بردارند اما در برابر تیم پرستاره بانک سرمایه با وجود حمایت های هوادارنش در خانه والیبال با وجود پیروزی در ست های دوم و سوم در پایان نتیجه را به حریف قدرتمندش واگذار کرد. بدین ترتیب به نظر می رسد بانک سرمایه یک شنبه هفته آینده در اردکان کار سختی برابر حریف خواهد داشت.
در این دیدار لوکاس ژیگادلو، عادل غلامی، شهرام محمودی، محمد موسوی، فرهاد قائمی و مجتب میرزاجانپور برای بانک سرمایه و حسن صنوبر، محمد طاهر وادی، اکبر ولایی، جواد حسین آبادی، محمد رزی پور و حسین امیری  برای خاتم اردکان شش نفر آغاز کننده بازی بودند.

دیدار برگشت فینال لیگ برتر والیبال یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۷ در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار می شود و در صورت پیروزی خاتم دیدار سوم روز چهارشنبه در خانه والیبال انجام می شود.
در مرحله پایانی لیگ برتر والیبال هر تیمی که بتواند در دو بازی از سه دیدار به پیروزی برسد عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.
هم چنین با اعلام مسئولان سازمان لیگ مبنی بر رضایت تیم های شهرداری تبریز و پیکان تهران بر عدم برگزار دیدار رده بندی هر دو تیم در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی