۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه مس کرمان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به داوری دیدار مقابل نساجی اعتراض کرد.

مس کرمان به داوری بازی با نساجی اعتراض کرد

به گزارش خبر ورزشی، باشگاه مس کرمان با ارسال نامهای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسما به اتفاقات داوری بازی با نساجی اعتراض کرد.

دیدار تیمهای نساجی مازندران و مس کرمان در هفته بیستوششم لیگ دسته اول روز یکشنبه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم قائمشهری تمام شده بود.

سایت باشگاه مس کرمان هم در این باره نوشت: در بازی هفتهی گذشته تیم فوتبال مس کرمان در قائمشهر دو مورد اجحاف بزرگ در حق تیم فوتبال مس کرمان اتفاق افتاد که در شکست یک بر صفر این تیم بیتاثیر نبود.

اعترض اول تیم فوتبال مس به وقت تلف شدهی این بازی بود که تنها 5 دقیقه اعلام شد. این بازی مطابق زمان گرفته شده (که فیلم آن در کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس mesfc@ موجود است) نزدیک به 14 دقیقه وقت اضافه داشت که داور مسابقه در حالی که تیم حریف ده نفره بود و تیم مس در دقایق پایانی در اوج حملات خود به سر میبرد، از اعلام و اخذ آنها اجتناب کرد.

اعتراض دوم مسیها به عدم نشان دادن کارت قرمز در دقیقهی 22 به بازیکن تیم نساجی بود که با خطای واضح برروی اکبرخواه مانع تک به تک شدن این بازیکن با دروازهی حریف شد و طبق قوانین جدید این بازیکن میبایست در همان صحنه از داور کارت قرمز بگیرد که داور بازی از این موضوع اثرگذار نیز چشم پوشید (فیلم این موضوع نیز برروی کانال تلگرامی باشگاه مس موجود است)

باشگاه مس در پایان هر بازی، صحنهها و موارد اثرگذار برروی نتیجه بازی را جدا وبرای کارشناسان داوری و فدراسیون فوتبال و کمیتهی داوران آن ارسال خواهد کرد و در این دو مورد نیز در بازی با نساجی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

تیم مس در صورت عدم هر یکی از این اشتباهات به خصوص کارت قرمز حریف در دقیقه 22 با بازی خوبی که در قائمشهر ارائه کرد میتوانست نتیجه را به گونهای دیگر رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی