نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به شکلی درآمد که 2 تیم بزرگ ایتالیا و انگلیس برابر هم قرار بگیرند.

شاخ کرگدن بر تن پروفسور

به گزارش خبر ورزشی،  امشب در دیدار رفت در ورزشگاه سنسیرو از ساعت 21:30 میلان در دیداری حساس به مصاف آرسنال میرود.

میلان؛ ادامه قصه شیرین جنارو

سالهاست تیفوسیهای روسونری در حسرت میلان قدرتمند و مدعی قدیمی هستند اما مربیان جوان یکی، پس از دیگری آمدند و میلان هم آن میلانی که انتظار میرفت، نشد. حالا دور دورِ جنارو گتوزو است و پس از گذراندن روزهای سخت ابتدایی به بخش شیرین ماجراجوییاش رسیده. کرگدن با نتایج فوقالعادهای که گرفته، در دل هواداران میلان به عنوان یک مربی هم جای خودش را باز کرده و شانس بسیار زیادی برای ماندن در سنسیرو برای فصل بعد دارد. هفتهای که گذشت به دلیل تراژدی مرگ داویده آستوری شهرآورد دلامادونینا برگزار نشد تا به جای حضور در یک مسابقه سنگین مقابل اینترمیلان شاگردان گتوزو استراحت کنند. روحیه بالای میلانیها باعث خواهد شد شانس نتیجه گرفتنشان برابر آرسنالِ بحرانزده بیشتر باشد. در هر صورت طرفداران میلان یادشان هست که مرتبه قبلی حدود 6 سال قبل در خانه به رقیب مطرح انگلیسیشان 4 گل زدند. اگر آن نتیجه تکرار شود، در پایان امشب قرمز و مشکیپوشان شادترین روزهای فصل را سپری خواهند کرد. البته یک چالش سخت دیگر در لندن پیشرو خواهند داشت و حریفشان هم زخم خورده است.

آرسنال؛ روزهای آخر

در وصف آرسنال و گرفتاریهایش با آرسن ونگر همیشه میتوان مرثیهسرایی کرد. این قصه سر دراز دارد و در فصل جدید خودش از میلان رد میشود. شاید پس از این 2 هفته و دیدارهای سرنوشتساز برابر میلان تاریخ توپچیها تغییر کند. بیش از 2 دهه است که پروفسور فرانسوی و تفکراتش در باشگاه آرسنال رخنه کرده و حالا دیگر از لحاظ فنی هواداران با آن کنار نمیآیند. آرسنال در هفتهای که گذشت از پس تیم کوچک برایتون هم برنیامد تا ونگر اعتراف کند به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد هم نخواهند رسید. تیمی که برابر منچسترسیتی دست و پا بسته بود و در هیچ دیدار بزرگی این فصل نتیجه خوبی نگرفته به تدریج تبدیل به تیمی معمولی در لیگ برتر خواهد شد. تنها روزنه امید آرسنالیها در لیگ اروپا جستوجو میشود و امیدوار هستند راه منچستریونایتدِ فصل قبل را بروند. از شانس بد آرسنال در بهترین روزهای میلان به این تیم برخورد کردهاند. شاید آخرین روزهایی باشد که ونگر را در آرسنال میبینیم و این مسئله بستگی به نتایج توپچیها در لیگ قهرمانان خواهد داشت.

آخرین جدال

در یکهشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012-2011 آرسنال 3 بر صفر با گلهای کاسیلنی، روسیچکی و فانپرسی برابر میلان پیروز شد اما با توجه به برتری 4 بر صفر روسونری در بازی رفت این تیم ایتالیایی به مرحله بعد راه پیدا کرد.

 مصدومان و محرومان

آندرهآ کونتی تنها مصدوم میلانیهاست. الکساندر لاکازت، ناچو مونرئال و سانتی کاسورلا مصدومان آرسنال هستند و پیرامریک اوبامیانگ به دلیل حضور دورتموند در لیگ اروپا نمیتواند در این رقابتها شرکت کند.

آمار بازی

4) در 4 دیدار قبلی در لیگ قهرمانان اروپا آرسنال 2 مرتبه پیروز شده، میلان یک بازی را برده و یک بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

11) میلان برابر رقبای انگلیسی 34 مرتبه به میدان رفته که در 11 دیدار پیروز شده، 11 بازی با نتیجه مساوی تمام شده و در 12 بازی هم شکست خورده است.

5) توپچیها در ایتالیا 5 برد کسب کردهاند، در 4 بازی به نتیجه تساوی رسیدهاند و 6 بازی هم با شکست آنها تمام شده است.

9) با احتساب بازیهای دور پلیآف میلان در 9 بازی نخست خودش در لیگ اروپای این فصل شکست نخورد.

5) آرسنالیها در 5 بازی اول خودشان در لیگ اروپا پیروز شدند و سرانجام در آخرین هفته مرحله گروهی برابر کلن شکست خوردند.

یک) روسونری در 20 بازی آخر اروپایی خودش در سنسیرو فقط یک مرتبه مغلوب شده و 16 بازی را برده است.

19) آرسنال برای نوزدهمین فصل متوالی در رقابتهای اروپایی بازی میکند که همگی تحت هدایت ونگر بوده است.

10) دقیقاً 10 سال و 4 روز قبل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا در سنسیرو با 2 گل میلان را شکست داد.

ترکیب احتمالی دو تیم

میلان: دوناروما، کالابریا، بونوچی، رومانیولی، رودریگس، کسیه، بیلیا، بوناونتورا، سوسو، چالهاناوغلو و کوترونه

آرسنال: اوسپینا، بیرین، مصطافی، کاسیلنی، کولاشیناتس، رمزی، ژاکا، ویلشر، مخیتاریان، اوزیل و ولبک

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی