نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجید حسینی از ناحیه عضله کف‌ پا دچار پارگی شده است و قطعاً بازی برگشت مقابل العین را از دست می‌دهد. او نگران وضعیت خود برای اردو و بازی‌های دوستانه تیم ملی است.

جزئیات نحوه درمان مدافع تیم ملی

به گزارش خبر ورزشی، این بازیکن ظهر دیروز همراه با دکتر نوروزی زودتر از کاروان تیم به تهران برگشت تا کار درمانیاش را آغاز کند.
لیزردرمانی یکی از روشهای درمان درد کف پا محسوب میشود که برای تسکین درد، کاهش التهاب و تسریع دوران بهبود به کار میرود. نتایج حاصل از لیزردرمانی آنی است و تأثیر آن بر تسریع فرایندههای التیامبخش به اثبات رسیده است اما برای یک فوتبالیست حرفهای که باید فشار زیادی را در تمرین و مسابقه در ناحیه کف پا تحمل کند بعد از لیزردرمانی، فیزیوتراپی در نظر گرفته میشود. باید هر روز دو الی سه جلسه فیزیوتراپی به مدت ۵ دقیقه روی کف پای مدافع جوان استقلال انجام شود. در کنار آن تمرین گرفتن اجسام با انگشتان پا سپس بالا رفتن روی نوک پنجه، کشش تاندون آشیل، کشش آونگ پا، کشش با استفاده از حوله و چرخش و کشش کف پا مراحل درمانی برای بهبود این ناحیه در طول درمان حسینی مد نظر قرار خواهد گرفت. تیم ملی از اواخر هفته آینده به اردو میرود و مسلماً کارلوس کیروش، حسینی را در اختیار کادر پزشکی تیم ملی قرار میدهد. بعید است او در بازی آینده تیم ملی که ۲۶ اسفند برگزار میشود بتواند به میدان برود و باید دید قادر به همراهی تیم ملی در بازی سوم فروردین برابر تونس یا بازی هفتم فروردین برابر الجزایر هست یا خیر؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی