نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: نساجی در تهران در زمینی تمرین می‌کند که تیم ملی و استقلال و پرسپولیس در آن تمرین می‌کنند و به نظر من نساجی کمتر از پرسپولیس و استقلال نیست.

جدایی پاشازاده از نساجی دلیل فنی نداشت!

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرهاد صنیعیفر در خصوص سؤال اکثر هواداران نساجی مازندران مبنی بر اینکه چرا تمرینات این تیم بیشتر در قائمشهر برگزار نمیشود، گفت: این سؤال، سؤال خوبی است که باید به آن پاسخ داد. تیمی مثل نساجی باید امکانات داشته باشد و واقعیت امر این است که ما امکانات کافی را در اینجا در اختیار نداریم. اگر شما دقت کنید، بلافاصله بعد از بازیهای نساجی، تیم امید در اینجا تمرین یا بازی میکند، درحالیکه نباید چنین اتفاقی بیفتد. باشگاهی مثل نساجی مازندران باید زمین اختصاصی داشته باشد که متأسفانه نه زمین داریم و نه امکاناتش را به ما دادهاند.
وی تأکید کرد: ما امکانات خوابگاه هم نداریم و حتی برای بازیکنان شهرستانی که میخواهند در اینجا بمانند هم شرایط اسکان نداریم، ضمن آنکه زمین ورزشگاه شهید وطنی، زمینی است که اگر بازیکن هر روز در آن بازی کند، زانودرد میگیرد. این را میتوانید از اهالی فن بپرسید، ضمن اینکه شرایط از لحاظ هوا و زمین برای تیم فراهم باشد که ما این امکانات را در تهران راحتتر فراهم میکنیم. نساجی در تهران در زمینی تمرین میکند که تیم ملی و استقلال و پرسپولیس در آن تمرین میکنند و به نظر من نساجی کمتر از پرسپولیس و استقلال نیست.
وی در خصوص اینکه آیا برنامهای برای سرمایهگذاری برای احداث خوابگاه و زمین چمن در قائمشهر دارد یا خیر، گفت: شما بهتر میدانید فوتبال ایران در بخش خصوصی هزینه است و ما باید طوری عمل کنیم که هزینههایی که برای باشگاه انجام میشود، ابتدا برگردد و در فرصت مناسب اقدام به سرمایهگذاری کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که گفته میشود زمینی به وسعت ۶ هکتار بعد از جدایی مهدی پرهام از نساجی به صنیعیفر رسیده است، گفت: جا دارد از زحمان مهدی پرهام تشکر کنم ولی در این زمینهای که شما سؤال پرسیدید من هیچ اطلاعاتی ندارم.
مالک باشگاه نساجی در خصوص انتخاب جواد نکونام بهعنوان سرمربی این تیم گفت: نکونام یک مربی حرفهای و به روز است و شاگرد کیروش در تیم ملی بوده و با مربیان بزرگی در اسپانیا کار کرده است. اعتقادم بر این است که میتوانیم با نکونام به شکل طولانیمدت کار کرده و از تجارب او برای تیم امید جوانان استفاده کنیم.
وی در پایان در خصوص اینکه هواداران نساجی دوست دارند بدانند دلیل رفتن پاشازاده از این تیم چه بود، گفت: پاشازاده از مربیانی است که در لیگ یک و دو زحمت کشیده است. بههرحال ممکن است یک مربی بعضی مواقع نتواند با جایی همکاری کند. رفتن او دلیل فنی نداشت، ولی مسائلی به وجود آمد که نتوانیم با هم کار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی