۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلیل نیمکت‌نشینی مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی‌های اخیر این تیم مشخص شد.

دلیل نیمکت‌‌نشینی منشا مشخص شد

به گزارش خبر ورزشی، گادوین منشا در شرایطی در دربی 86 نیمکتنشین شد که کمتر کسی این تصور را میکرد و حتی خود او هم برایش قابل هضم نبود که در این بازی حساس جایی در ترکیب اصلی نداشته باشد. برخی و همچنین خود او تصور میکردند این تصمیم برانکو تاکتیکی بوده است، اما وقتی در بازی با الوصل هم تکرار شد، منشا حسابی دلخور شد و حتی به نزدیکانش گفت؛ اگر شرایط موجود تغییر نکند آخر فصل از پرسپولیس خواهد رفت.
برانکو نیز برای اتخاذ این تصمیم مهم خود دلیل دارد. او از عملکرد منشا در تمرینات رضایت ندارد و نه تنها او بلکه دیگر حاضرین در تمرینات سرخپوشان نیز اعتقاد دارند منشا دیگر به مانند قبل خوب تمرین نمیکند. این مهاجم نیجریهای فصل قبل در همین مقطع در پیکان نیز دچار اُفت شدید شد و حواشی پیرامونش باعث شد مربیان پیکان تذکر جدی به او بدهند. باید دید در ادامه فصل منشا حواشی پیرامون خود را کنار گذاشته و به بازیکن دلخواه برانکو تبدیل خواهد شد یا این روند ادامه پیدا خواهد کرد.
آنچه مشخص است نه برانکو از عملکرد منشا در تمرینات و بازیهای تیمش راضی است و نه این بازیکن از وضعیتی که در پرسپولیس برایش ایجاد شده، رضایت دارد. به خاطر همین مسئله هم بود که حمیدرضا گرشاسبی در تمرین روز پنجشنبه سرخپوشان شخصاً با منشا صحبت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی