نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم خونه به خونه موفق به شکست تیم استقلال خوزستان در استادیوم غدیر اهواز شد و به دیدار پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی جان حذفی باشگاه های کشور راه پیدا کرد.

استقلال کوچک حذف شد / نبرد شفر و اسکوچیچ در فینال

به گزارش خبر ورزشی، تیم خونه به خونه به مربیگری اسکوچیچ اگر چه خیلی زود گل خورد اما ارایه گر بازی خوبی بود و حتی می توانست در وقت قانونی بازی گل برتری را به ثمر برساند اما این اتفاق در وقت های اضافه رخ داد.
در سال های اخیر کمتر سابقه داشته یک تیم دسته اولی در فینال جام حذفی حاضر باشد.
نبرد شفر و اسکوچیچ در بازی نهایی می تواند از جذابیت های فینال این فصل باشد. تیم اسکوچیچ را رفته رفته باید یک تیم لیگ برتری برشمریم به این خاطر که در بازی های دسته اول هم خوب عمل کرده و با حضور در رده دوم جدول از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.
در این بازی ابتدا میثم دورقی در دقیقه 17 از روی نقطه پنالتی برای استقلال خوزستان گل زد. در ادامه روح الله باقری در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 98 همین بازیکن گل برتری را برای تیم خونه به خونه به ثمر رساند. البته این پایان کار نبود و روح الله باقری در دقیقه 119 هت تریک کرد تا تیره روزیهای تیم استقلال خوزستان با مربیگری عبدالله ویسی تکمیل شود. تیمی که در لیگ برتر هم با خطرسقوط مواجه است.
خونه به خونه و استقلال تهران در بازی نهایی، این برای هواداران هر دو تیم خبر خوشحال کننده ای است. برای هواداران استقلال به این خاطر که تیم خونه به خونه تیم دسته اولی بشمار می رود و برای هواداران خونه به خونه به این خاطر که حضور در فینال بازی ها برای آنها یک افتخار بزرگ است و صعود تا به همین جا برای آنها کمتر از قهرمانی نیست.
اردیبهشت ماه شاهد برگزاری دیدار پایانی جام حذفی خواهیم بود. پیش تر صحبت از این بود که این بازی در خرمشهر برگزار می شود اما شاید به دلیل کیفیت بد چمن استادیوم این شهر مکان بازی پایانی جام حذفی تغییر کند.
ترکیب دو تیم در بازی فوق
استقلال خوزستان: وحید شیخویسی،عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، دانیال ماهینی (25- فرید بهزادیکریمی)، محمدامین آرامطبع (38- علیرضا دغاغله)، میثم دورقی، عادل کلاهکج، سعید زارع، حکیم نصاریف اسماعیل شریفات (50- سید علیرضا زندوی) و جونیور مارینی
سرمربی: عبدالله ویسی
خونه به خونه: ناصر سالاری، محمدامین حاجمحمدیف سید محمد قریشیف مهدی حنفی، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، وفا هخامنش، سجاد آشوری (58- حمید کاظمی)، محمد قاسمینژاد (85- رضا معقولی)، مهدی خیری و روحالله باقری
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی